86 Komentarzy

Tagi Zdrowie i fitness chodzenie bez biustonosza

Chodzenie bez biustonosza - rozwiązłość, zły gust czy po prostu wygoda?

Na temat rozmawiają aktorka Joanna Majstrak, modelka Magda Modra oraz specjalistka medycyny estetycznej dr Beata Dethloff. Okazuje się, że w niektórych przypadkach chodzenie bez biustonosza wpływa pozytywnie na zdrowie. Jednak panie obdarzone obfitym biustem nie powinny tak robić, gdyż w ich przypadku może mieć to negatywne konsekwencje.

Źródło: Pytanie na śniadanie/TVP

Chodzenie bez biustonosza - rozwiązłość zły gust czy po prostu wygoda

Autor: psz
gość

gość | | Zgłoś

?????????gdzie artykul?????????

gość

gość | | Zgłoś

Wygoda? Jak piersi skacza to nijak to wygodne.

gość

gość | | Zgłoś

a ja mam ladny,jedrny,maly biuscik i chodze bez stanika,bo tak mi wygodnie,oczywiscie uwazam zeby go zbyt nie eksponowac,np.nosze luzne ,nieprzezroczyste bluzki:))

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
a ja mam ladny,jedrny,maly biuscik i chodze bez stanika,bo tak mi wygodnie,oczywiscie uwazam zeby go zbyt nie eksponowac,np.nosze luzne ,nieprzezroczyste bluzki:))
Ja mam rowniez taki biust i rowniez chodze bez stanika:) nic nie skacze, bo nie ma za bardzo co;) i jest wygodniej i czuje sie bardzo wolna:) seksowna:)

gość

gość | | Zgłoś

aktorka majstrak i modelka modra LOL
widocznie tylko tyle miały do powiedzenia.

gość

gość | | Zgłoś

Rozwiązłość?! Pojebało was do reszty?! Faceta chodzącego bez koszulki,w środku miasta nikt by tak nie nazwał,a jak kobieta nie założy stanika to już takie teksty lecą! Leczcie się na łby!

gosciu123

gosciu123 | | Zgłoś

Sorry, zwykle pieprze@nie.
Oczywista oczywistosc. Nie ma potrzeby robic badan zeby taka prawde poznac.
Niestety tez za duzo golizny i epatowania golym cycem jest nieestetyczne, bywa tez wulgarne

gość

gość | | Zgłoś

Jak ma sie maly ładny jędrny biust plus nieprzeswitujaca bluzka to mozna i bez ,ale na oficjalne spotkanie czy do pracy nie wypada juz bez biustonosza.

gość

gość | | Zgłoś

Uważam osobiście, że bustonosz dodaje uroku, jest seksownej dla mnie jak jest biustonosz, estetyczniej i w dobrym guście. dobrze dobrany biustonosz odpowiednio do sylwetki oraz odpowiedni do okrycia wierzchniego jest bardziej sexi niż przebijające sutki pod buzką niekiedy zwisajace to dla mnie obciach i w złym guście. Owszem inaczej to wygląda gdy jesteśmy na wakacjach wtedy jest luz, w wakacyjnych stylizacjach chodzenie bez biustonosza jest jak najbardziej ok. ale inaczej w miejskiej stylizacji paradować bez biustonosza zwłaszcza gdy kobieta ma pokaźny biust.

gość

gość | | Zgłoś

sraly muchy. Jak sie ma maly biust a raczej mikrobowy to musi byc stanik bo ogole niebyloby nic widac! To samo z balonami. Obfity biust majta, odparza, zwijsa i musi byc w ryzach. Takze noszenie stanika bo 80 proc kobiet i tak nie ma wyjscia. cmok

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
Uważam osobiście, że bustonosz dodaje uroku, jest seksownej dla mnie jak jest biustonosz, estetyczniej i w dobrym guście. dobrze dobrany biustonosz odpowiednio do sylwetki oraz odpowiedni do okrycia wierzchniego jest bardziej sexi niż przebijające sutki pod buzką niekiedy zwisajace to dla mnie obciach i w złym guście. Owszem inaczej to wygląda gdy jesteśmy na wakacjach wtedy jest luz, w wakacyjnych stylizacjach chodzenie bez biustonosza jest jak najbardziej ok. ale inaczej w miejskiej stylizacji paradować bez biustonosza zwłaszcza gdy kobieta ma pokaźny biust.
Jest seksowniej jak jest biustonosz? A piersi bez biustonosza juz seksowne nie sa;)? O boze, nie wiem co z wami, kobiety. Nie macie temperamentu? Ubranie moze jedynie podkreslac seksownosc ciala. Ale to cialo samo w sobie jest seksowne. Takze nagie piersi sa zawsze seksowniejsze niz ubrane w stanik. Pod warunkiem ze sa jedrne rzecz jasna i stojace.

Ll

Ll | | Zgłoś

Małe cycki i bez stanika porażka

egzorcysta

egzorcysta | | Zgłoś

Jakby chodzenie w staniku bylo zdrowe, juz dawno natura by nas w to wyposazyla.Poprzez ucisk gumy krew nie krazy robia sie "zastoiska" i nie ma odplywu np aluminum ktore madre kobiety stosuja pod pachy by sie nie pocic.I tak powstaje rak.A Kobisie zamiast myslec o zdrwiu to dyskutuja o tym czy to ladnie czy niemoralnie.

gość

gość | | Zgłoś

Mam duży biust naturalny, dość jędrny, ale zawsze mi sterczą sutki, dlatego wstydzę się chodzić poza domem bez biustonosza. Jednak to bardzo przyciąga spojrzenia i nie tylko męskie. Chętnie chodziłabym zawsze bez biustonosza, ale jednak uczę w szkole a tam to już w ogóle byłoby uznane za obrazę majestatu. Szkoda.

gość

gość | | Zgłoś

Moje zdanie jest krótkie kobiety o małych jędrnych piersiach mogą sobie pozwolić na chodzenie bez stanika bo nic nie podskakuje za to kobiety o większych piersiach mogą sobie pozwolić na większy dekolt bo jest co w tym dekolcie pokazać. Jak będziemy się trzymać tych zasad to świat będzie piękny i będzie zachowana równowaga.

Kocham cycki

Kocham cycki | | Zgłoś

Cyce na ulice!!! A co!!!

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
autor: gość
Uważam osobiście, że bustonosz dodaje uroku, jest seksownej dla mnie jak jest biustonosz, estetyczniej i w dobrym guście. dobrze dobrany biustonosz odpowiednio do sylwetki oraz odpowiedni do okrycia wierzchniego jest bardziej sexi niż przebijające sutki pod buzką niekiedy zwisajace to dla mnie obciach i w złym guście. Owszem inaczej to wygląda gdy jesteśmy na wakacjach wtedy jest luz, w wakacyjnych stylizacjach chodzenie bez biustonosza jest jak najbardziej ok. ale inaczej w miejskiej stylizacji paradować bez biustonosza zwłaszcza gdy kobieta ma pokaźny biust.
Jest seksowniej jak jest biustonosz? A piersi bez biustonosza juz seksowne nie sa;)? O boze, nie wiem co z wami, kobiety. Nie macie temperamentu? Ubranie moze jedynie podkreslac seksownosc ciala. Ale to cialo samo w sobie jest seksowne. Takze nagie piersi sa zawsze seksowniejsze niz ubrane w stanik. Pod warunkiem ze sa jedrne rzecz jasna i stojace.
Kubuś fantasta ehehe

gość

gość | | Zgłoś

NOO FAJNE CYCKI

Moonshiner

Moonshiner | | Zgłoś

Na Węgrzech jest to przyjęte od dawna,młode dziewczyny nie noszą biustonosze.

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
Wygoda? Jak piersi skacza to nijak to wygodne.
ale jakie seksowne..


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja