28 Komentarzy +1 Zdjęcie

Tagi kampania reklamowa Estée Lauder Kendall Jenner

Dlaczego Kendall Jenner została twarzą Estée Lauder (czyli ile na niej zarobią)

Rok 2013 należał do Cary Delevingne – jej wyrazistych brwi, szalonych min i ośmiu milionów followersów na Instagramie.

W 2014 roku Brytyjka musiała ustąpić miejsca zepsutej celebrytce zza Oceanu. Kendall Jenner, młodsza siostra Kim, Khloe i Kourtney, ma followersów prawie szesnaście milionów (razem z fanami na Facebooku to stanowi potężną armię liczącą 30 milionów dusz), a każde jej zdjęcie – czy to z pokazu, sesji zdjęciowej czy wyprawy na zakupy z siostrami, zyskuje setki tysięcy lajków.

Jej potencjał sprzedażowy postanowiła wykorzystać marka Estée Lauder dotąd kojarzona z bardziej utytułowanymi ambasadorkami – Carolyn Murphy, Liz Hurley czy Gwyneth Paltrow. Kendall nie została do kampanii wybrana ze względów „prestiżowych”. Tak samo jak Anna Wintour nie umieściła Kim na okładce, bo wierzy w wyczucie stylu Kardashianki.

Lajki sióstr przekładają się na lajki marek, których są ambasadorkami, a te przekładają się na pieniądze. Proste? Estée Lauder w ciągu miesiąca zyskał dzięki Kendall 50 tysięcy nowych śledzących na Instagramie.

Wystarczyło, że modelka otagowała markę na swoich zdjęciach zza kulis kampanii i gotowe –  Estée Lauder, marka matek, stała się „cool” także w oczach ich dorastających córek („musimy otworzyć się na młodszą klientelę”, mówią eksperci marki). Kendall jest „siłą, z którą trzeba się liczyć”, przyznają rzecznicy prasowi, a Anna Wintour, którą krytykowano za wspieranie Kimye, właśnie poświęciła Kendall dużą sesję w nowym „Vogue'u”. Nie licząc projektantów takich jak Riccardo Tisci, Olivier Rousteing i Tommy Hilfiger, którzy od dawna korzystają z potencjału Jenner, nawet najbardziej konserwatywni specjaliści od mody, muszą przyznać, że media społecznościowe zrewolucjonizowały sposób, w jaki oglądamy, podziwiamy i kupujemy modę.

Nie wystarczy już wsparcie gwiazd na czerwonym dywanie ani sympatia stylistów, którzy ubierają modelki do sesji. Każda marka musi dbać o to, żeby jej produkty kupowali influencerzy. Ich jedno zdjęcie albo jeden post potrafią zbudować prestiż marki skuteczniej niż kampania reklamowa.

Sprytni menedżerowie wymyślili więc, że bardziej się opłaca wydać fortunę (Estée Lauder nie ujawniło, na jaką sumę opiewa kontrakt z Kendall) na ambasadorkę z followersami niż samemu prowadzić superkosztowną kampanię w social media. A wniosek z tego taki jak zawsze: ci, co mają więcej (lajków, followersów, pieniędzy) będą mieli jeszcze więcej. A Kendall z gwiazdki reality show stała się pełnoprawną ikoną stylu, top modelką, twarzą marki. I za rok już nikt nie zapyta, czemu to zawdzięcza. Jej status będzie niepodważalny.

Autor: Rainbow
pardons

pardons | | Zgłoś

Estee lauder robi kiepskie kosmetyki zeby nie powiedziec paskudne zydowskie smrody, a kto jest jej twarza to juz kwestia drugorzedna

gość

gość | | Zgłoś

skąd wiecie, że kendall jest zepsuta?

g1

g1 | | Zgłoś

wpisz treść komentarzaNigdy nie kupie nic Lauder

Bogo Mips

Bogo Mips | | Zgłoś

Ciekawe, że nie jest nawet podobna do swojej siostry Kim! Chyba za dużo operacji plastycznych?

gość

gość | | Zgłoś

A wystarczylo tylko pokazac film porno, by cala rodzina sie ustawila… Nice

pff

pff | | Zgłoś

tez nie kupie nic wiecej od lauder, niech kendall sie u nich zaopatruje! szmaciarze!

gość

gość | | Zgłoś

Tez nigdy nic juz nie kupie z tej gownianej firmy z gowniana reklama

icoztego

icoztego | | Zgłoś

dlaczego zostala ich twarza? bo jej rodzina jest kontrowersyjna i przyciaga zainteresowanie..i kazdy tabloid i blogger o tym napisze..tak jak wy ..i to dla nich promocja.

kwestia gustu

kwestia gustu | | Zgłoś

Dostalam w prezencie Knowing od E. Lauder. Nie wiem moze nie moj gust ale ten zapach jest obrzydliwy - ciezki, korzenno-pudrowy, i niestety tak mocny, ze po wypraniu ubran w pralce dalej je czuc. Zastanawialam sie czy nie uzyc go jako odswiezacza powietrza, ale nie bede ryzykowac uduszenia sie.

evika

evika | | Zgłoś

autor: Bogo Mips
Ciekawe, że nie jest nawet podobna do swojej siostry Kim! Chyba za dużo operacji plastycznych?
Bo nie ten sam ojciec

gość

gość | | Zgłoś

autor: kwestia gustu
Dostalam w prezencie Knowing od E. Lauder. Nie wiem moze nie moj gust ale ten zapach jest obrzydliwy - ciezki, korzenno-pudrowy, i niestety tak mocny, ze po wypraniu ubran w pralce dalej je czuc. Zastanawialam sie czy nie uzyc go jako odswiezacza powietrza, ale nie bede ryzykowac uduszenia sie.
No to szkoda. Ja kilka lat temu wsiadłem do windy i poczułem to "coś". Zapach , który zawsze będzie mi sie kojarzył z kobietą stylu i elegancji. Chciałem wtedy, żeby tak wlasnie pachniała moja kobieta. I pachnie. No, coz zawsze pozostaje Pani AXE

gość

gość | | Zgłoś

Denerwuje mnie gdy Kendall mówi że wszystko osiągneła ciężką pracą i nic nie miała podane na tacy. Inne modelki miesiącami czy latami mieszkają w wynajętych klitkach z innymi modelkami, latają na castingi by wziąść udział w pokazach nieznanych nikomu projektantów, pozują do katalogów, łapią się wszystkiego żeby tylko zaistnieć. Jeżeli się poszczęści to po kilku latach chodzą dla największych projektantów, biorą udział w znanych kampaniach. Pierwszy pokaz Kendall? Marc Jacobs. Pierwsza kampania reklamowa? Givenchy. Tak Kendall, dostałaś to wszystko podane na srebrnej tacy, korzystaj.

jw

jw | | Zgłoś

Estee lauder robi kiepskie kosmetyki zeby nie powiedziec paskudne zydowskie smrody, a kto jest jej twarza to juz kwestia drugorzedna

jasiek

jasiek | | Zgłoś

autor: gość
Denerwuje mnie gdy Kendall mówi że wszystko osiągneła ciężką pracą i nic nie miała podane na tacy. Inne modelki miesiącami czy latami mieszkają w wynajętych klitkach z innymi modelkami, latają na castingi by wziąść udział w pokazach nieznanych nikomu projektantów, pozują do katalogów, łapią się wszystkiego żeby tylko zaistnieć. Jeżeli się poszczęści to po kilku latach chodzą dla największych projektantów, biorą udział w znanych kampaniach. Pierwszy pokaz Kendall? Marc Jacobs. Pierwsza kampania reklamowa? Givenchy. Tak Kendall, dostałaś to wszystko podane na srebrnej tacy, korzystaj.
zapomniałaś dodać ile razy ja w między czasie ruhcają i to nie solo tylko bez orgii nie ma sławy

jw

jw | | Zgłoś

autor: gość
autor: kwestia gustu
Dostalam w prezencie Knowing od E. Lauder. Nie wiem moze nie moj gust ale ten zapach jest obrzydliwy - ciezki, korzenno-pudrowy, i niestety tak mocny, ze po wypraniu ubran w pralce dalej je czuc. Zastanawialam sie czy nie uzyc go jako odswiezacza powietrza, ale nie bede ryzykowac uduszenia sie.
No to szkoda. Ja kilka lat temu wsiadłem do windy i poczułem to "coś". Zapach , który zawsze będzie mi sie kojarzył z kobietą stylu i elegancji. Chciałem wtedy, żeby tak wlasnie pachniała moja kobieta. I pachnie. No, coz zawsze pozostaje Pani AXE
wydmuchana firemka nic poza tym. Szczyny tego używają zarażone nazizmem żydowskim

gość

gość | | Zgłoś

Nikt nie pomoze tym paskudnym kosmetykom, sama gliceryna i jakies zapychajace @cudoowne@ dodatki brrr przetestowane buble

gość

gość | | Zgłoś

dzdura robi kase

Manti

Manti | | Zgłoś

Czym tu się zachwycacie ? To tylko kolejna tapeciara. Niech się umyje i publicznie pokaże jeśki ms na tyle odwagu

gość

gość | | Zgłoś

Od lat uzywam ich kosmetykow, ale chyba pora z tym skonczyc. Jak malo wiarygodna jest taka 19-letnia gowniara. Ona ma zachecac do kupowania kremow przeciw zmarszczkowych? U nich moze jedynie lakier do paznokci reklamowac. Ponad to wiadomo jaki wizerunek ma ta cala rodzina..ah szkoda gadav, ta marka schodzi na psy.

gość

gość | | Zgłoś

autor: Bogo Mips
Ciekawe, że nie jest nawet podobna do swojej siostry Kim! Chyba za dużo operacji plastycznych?
Kim miala innego ojca (kolorowego, jak jej matka) zas Kendal jest mieszanka biala+ kolor.


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja