26 Komentarzy

Tagi Ewa Minge Eva Minge nowa marka Ewy Minge sieciówka Ewy Minge Esotiq & Henderson

Ewa Minge otwiera sieciówkę

Czyżby polska projektantka pozazdrościła sukcesu właścicielowi Zary? Ewa Minge, która przez lata budowała własne modowe imperium, zapowiedziała uruchomienie nowej marki sieciowej. Jej debiut odbędzie się na dniach. Nowy brand odzieżowy powstał we współpracy ze spółką Esotiq & Henderson – większościowym udziałowcem firmy Eva Minge Design. Polska projektantka pełni w nim funkcję dyrektor artystycznej.

Tańsze linie luksusowych marek to dziś niemal codzienność. Najwyraźniej Ewa Minge postanowiła  powielić ich sukces. O swoich planach opowiedziała jakiś czas temu miesięcznikowi „Sukces”. - Od roku pracujemy z Esotiq & Henderson nad stworzeniem marki sieciowej, dostępnej dla szerokiej grupy odbiorców. Kolekcja jest już gotowa. W marcu pojawi się w 25 pierwszych salonach w Polsce oraz w internecie – zdradziła.

Dziś wiadomo, że debiut marki nieco się przesunie. Pierwsze sklepy uruchomione zostaną w kwietniu, najpierw w galerii handlowej Alfa Centrum w Gdańsku, później w 10 innych centrach handlowych. Sama kolekcja, stworzona dla młodych kobiet zainteresowanych luksusem w wydaniu casualowym, ma natomiast odzwierciedlać trendy ze światowych wybiegów. Według zapowiedzi Ewy Minge ubrania i dodatki nowej marki mogą zainteresować kobiety poszukujące produktów w rozsądnej cenie.

Projektantka będzie tworzyć kolekcje typu casual dla młodych, dynamicznych kobiet poszukujących luksusu w codziennym wydaniu. Koncepcja zakłada połączenie mody haute couture z funkcjonalnością i wygodą jakiej od swojej codziennej garderoby wymagają aktywne kobiety – wyjaśnia redakcji Retailnet.pl Karol Gajdamowicz, dyrektor marketingu Esotiq & Henderson SA.

Na dalsze szczegóły musimy jeszcze poczekać. Tajemnicą pozostaje wciąż nazwa nowej marki. Jej debiut zapowiedziany jest na galę Byki i Niedźwiedzie, która odbędzie się 19 marca. Do tego czasu możecie zapoznać się ze szczegółami wiosenno-letniej kolekcji głównej marki Ewy Minge. Propozycje na nowy sezon znajdziecie w poniższej galerii.

Zobacz też: Hit czy kit: wiosenno-letnia kolekcja Ranity Sobańskiej
Zobacz też: Polska moda: wiosenna Tektonika od Magdy Hasiak

Autor: Margaret
gość

gość | | Zgłoś

Jesli ceny byłyby takie, jak w innych sieciówkach, to było by coś.

Wikiiiiiii

Wikiiiiiii | | Zgłoś

Spodnie od pijamy takie same jak z bazaru ubrane do szpilek to ten luksus ?

Wikiiiiiii

Wikiiiiiii | | Zgłoś

Spodnie od pijamy takie same jak z bazaru ubrane do szpilek to ten luksus ?

gość

gość | | Zgłoś

Niezależnie od ceny te rzeczy wyglądają tanio i tandetnie, jakby pani Minge podpisała umowę z Japan Style...

gość

gość | | Zgłoś

dresy i kombinezon w grochy super

Stara-Torba

Stara-Torba | | Zgłoś

autor: Wikiiiiiii
Spodnie od pijamy takie same jak z bazaru ubrane do szpilek to ten luksus ?
no właśnie.... bo niektórym grochy to tylko na piżamie pasują. No cóż, albo się TO ma, albo nie...

gość 2

gość 2 | | Zgłoś

Kombinezon w grochy jest super :)

sadada

sadada | | Zgłoś

autor: Wikiiiiiii
Spodnie od pijamy takie same jak z bazaru ubrane do szpilek to ten luksus ?

pijamy? nie ma polskiego slowa? co "pijacie"?

gość

gość | | Zgłoś

autor: sadada
autor: Wikiiiiiii
Spodnie od pijamy takie same jak z bazaru ubrane do szpilek to ten luksus ?

pijamy? nie ma polskiego slowa? co "pijacie"?
taaak, to bywa denerwujące,

igi

igi | | Zgłoś

bardzo fajne, jeśli cena będzie spoko, chętnie zainwestuje w kilka propozycji :)

ona

ona | | Zgłoś

Propozycja z kotem nie koniecznie... kojarzy mi się z tanią sieciówką, a reszta bardzo fajna i grochy ekstra. Mega kobiece i potrzebne w dzisiejszym świecie.

gość

gość | | Zgłoś

autor: Stara-Torba
autor: Wikiiiiiii
Spodnie od pijamy takie same jak z bazaru ubrane do szpilek to ten luksus ?
no właśnie.... bo niektórym grochy to tylko na piżamie pasują. No cóż, albo się TO ma, albo nie...
Ja myślę, że nie chodziło o kombinezon w grochy, tylko o te dresowe (albo dreso-podobne, ciężko stwierdzić) na przedostatnim zdjęciu.

gość

gość | | Zgłoś

szkoda, ze kolekcja jest pomyslana wylacznie dla bardzo mlodych kobiet, to moze nie napedzic spodziewanych zyskow, albowiem kobiety 35+ maja wieksze zasoby finansowe ktore moga przeznaczyc na zakupy luksusowe.

gość

gość | | Zgłoś

chcę ten kombinezon w grochy

kocicamig

kocicamig | | Zgłoś

Minge, tu nie ma żadnego Luksusu!

kabala

kabala | | Zgłoś

Gdzie ten LUKSUS!!!

A.

A. | | Zgłoś

Pani Ewo, chce Pani zrobić na prawdę dobry interes? Proszę otworzyć sieciówki z fajnymi ubraniami dla kobiet w Pani wieku. Nie babcinych i nie dla małolatów, żebyśmy wyglądały elegancko, z klasą i super modnie.

qwe

qwe | | Zgłoś

Bardzo dobry kierunek, podoba mi się

wujek samo zlo

wujek samo zlo | | Zgłoś

magazyny pod honkongiem pekaja od tych ubrań - Mine doszywa swoja metke i tyle

gość

gość | | Zgłoś

Żadna rewelacja.


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja