3 Komentarze

Tagi McDonald’s Colette kolekcja McDonald’s McDonald’s x Colette limitowana kolekcja

Fast food dla paryskiego Colette. Szybka moda zyskuje nowe znaczenie

Colette dodaje McDonald'sa do swojego modowego menu – podało kilka dni temu WWD. Najpopularniejsza sieć fast foodów nawiązała współpracę z paryskim butikiem Colette.

Do limitowanych kolekcji dystrybuowanych przez sklep Colette dołączy niebawem linia odzieży i akcesoriów z nadrukami Big Maca, paczki frytek i pudełka Happy Meal. Propozycje mają być jednak zupełnym przeciwieństwem serii ubrań i dodatków marki Moschino. Kolekcja sieci McDonald’s i butiku Colette jest bowiem zabawą pikselami. Wszelkie kojarzące się z menu fast foodu printy przyjęły formę kreskówek i piktogramów, zaprojektowanych przez agencję reklamową TBWA Paris. Rok temu użyto ich w kampanii francuskich restauracji McDonald's.

Do paryskiego butiku – zarówno stacjonarnego, jak i internetowego sklepu Colette – trafią koszulki, torby na zakupy, zeszyty, pocztówki i etui na telefon. Ceny będą się wahać od 1 euro za pocztówki do 35 euro za koszulki. Kolekcja będzie dostępna od 4 do 31 maja. Czyżby szybka moda nabierała nowego znaczenia?

Zobacz też: Ceremonia w fast foodzie. Dobry pomysł czy ostateczność?

Autor: Margaret
gość

gość | | Zgłoś

Juz dawno nie widziałam czegoś tak beznadziejnego

gość

gość | | Zgłoś

Moda schodzi na psy...upss sorry- na fast foody

gość

gość | | Zgłoś

Moim zdaniem całkiem śmieszne (najlepsze chyba torby), chociaż ja raczej bym nie kupiła. Takie gadżety są mimo wszystko niepotrzebne.


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja