7 Komentarzy

Tagi J.S. Douglas Söhne kosmetyki retro aloes melisa kaktus figowy olejek shea imbir pielęgnacja ciała poniżej 100 zł

J.S. Douglas Söhne

J.S. Douglas S hne

Dla wszystkich mających już dość pogoni za trendami, stworzono nową markę - J.S. Douglas Söhne, która w dziedzinie pielęgnacji urody łączy nostalgię i współczesność, tradycję i wysokogatunkowe składniki (aloe vera z Meksyku, melisę cytrynowa ze wschodnich rejonów śródziemnomorskich czy olejek shea z Afryki) – wystarczy spojrzeć na kosmetyki tworzące linię a wszystko będzie jasne!

Wśród kosmetyków J.S. Douglas Söhne znalazły się:
- mydło z olejkiem kokosowym (Cena: 19,90 zł, 100 g)

J.S. Douglas S hne

Linia aloe vera i kaktus figowy (pielęgnuje, nawilża, łagodzi podrażnienia, chłodzi):
- shower gel (Cena: 39 zł, 250 ml)
- body lotion (Cena: 39 zł, 250 ml)
- body cream (Cena: 49 zł, 200 ml)
- hand cream (Cena: 29 zł, 75 ml)
- foam bath (Cena: 39 zł, 250 ml)

J.S. Douglas S hne

Linia melisa cytrynowa i imbir (orzeźwia, poprawia ukrwienie skóry, wygładza i Linia melisa cytrynowa i imbir (orzeźwia, poprawia uelastycznia):
- shower gel (Cena: 39 zł, 250 ml)
- body lotion (Cena: 39 zł, 250 ml)
- body cream (Cena: 49 zł, 200 ml)
- body peeling (Cena: 59 zł, 200 ml)
- cream bath (Cena: 39 zł, 250 ml)

J.S. Douglas S hne

Linia witaminy i olejek shea (intensywnie pielęgnuje i chroni, wygładza, zapobiega starzeniu):
- shower gel (Cena: 39 zł, 250 ml)
- body lotion (Cena: 39 zł, 250 ml)
- body cream (Cena: 49 zł, 200 ml)
- massage oil (Cena: 49 zł, 100 ml)
- milk bath (Cena: 39 zł, 250 ml)

Do kupienia w perfumeriach Douglas.

J.S. Douglas S hne

Autor: Uriko
gość111

gość111 | | Zgłoś

"Dla wszystkich mających już dość pogoni za trendami"

a to nie jest pogoń za trendami? zaś nowe kosmetyki mająca "zdziałać" cuda. nie są to żadne stare, tradycyjne receptury.

"wystarczy spojrzeć na kosmetyki tworzące linię a wszystko będzie jasne!"

czyli co będzie jasne?

tot to ro

tot to ro | | Zgłoś

kupowanie dla opakowań hehehe

gość123

gość123 | | Zgłoś

Jak Ci się nudzi to podrap się po pupie.

autor: gość111
"Dla wszystkich mających już dość pogoni za trendami"

a to nie jest pogoń za trendami? zaś nowe kosmetyki mająca "zdziałać" cuda. nie są to żadne stare, tradycyjne receptury.

"wystarczy spojrzeć na kosmetyki tworzące linię a wszystko będzie jasne!"

czyli co będzie jasne?

gośćcvxc

gośćcvxc | | Zgłoś

autor: gość
Nie masakra, tylko czytanie ze zrozumieniem boli - prawda?

Dziecino, zadarłaś z niewłaściwą osobą, bo z czytaniem ze zrozumieniem sobie radzę świetnie, jednak takie natchnione teksty są po prostu głupie w przypadku reklamy mydła!

zebraaa

zebraaa | | Zgłoś

autor: gość
Nie masakra, tylko czytanie ze zrozumieniem boli - prawda?
Ciebie chyba życie boli


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja