34 Komentarze

Tagi kitten heels niskie obcasy niskie czółenka buty modne buty wiosna 2015 trendy wiosna 2015

Kitten heels, czyli niskie obcasy, powracają!

Miłośniczki stylu Audrey Hepburn mają powody do radości. Czółenka na niskim obcasie, znane szerzej jako kitten heels, będą jednym z gorętszych trendów najbliższej wiosny.

Czółenka na niskim obcasie uchodzą za buty niezbyt atrakcyjne. Takie same zarzuty można jednak postawić sneakersom czy kultowym Birkenstockom. W docenianiu komfortu obuwia nie ma jednak nic nagannego. Noszenie niewygodnych butów nie służy ani dobremu samopoczuciu, ani zdrowiu stóp. Czółenka kitten heels wiosną przeżywać będą więc renesans, bo wbrew powszechnemu przekonaniu są nie tylko wygodne, ale i praktyczne oraz – w zestawieniu z odpowiednim strojem – eleganckie.

Obcasy o wysokości do 5 centymetrów dawno temu, rzecz jasna na planie filmu „Śniadanie u Tiffany'ego”, z powodzeniem wylansowała Audrey Hepburn. Podobne czółenka znalazły się w najnowszych kolekcjach tak zagranicznych – głównie francuskich – jak i polskich marek obuwniczych. Na wiosnę proponują je m.in. Kazar, Ryłko czy Loft37. W nowościach nie brakuje oczywiście czerni, jednak najbliższej wiosny na topie będą też kitten heels w odcieniach czerwieni, kobaltu i uniwersalnego nude.

Niskie czółenka będą świetnym uzupełnieniem niemalże każdej stylizacji inspirowanej modą lat 60. i 70. W zależności od upodobań można je założyć tak do dłuższych spódnic, jak i do spodni z nogawkami 7/8. Styl i elegancja – co widać po preferujących niskie obcasy Emmanuelle Alt i Michelle Obamie – gwarantowane!

Zobacz też: Wiosenno-letnia kolekcja Kazar
Zobacz też: Noś szpilki, będziesz kochana

Autor: Margaret
mmm

mmm | | Zgłoś

Ładne. Uważam, że lepsze niż balerinki.

gość

gość | | Zgłoś

ale sie ciesze.bo kupilam juz nie pamietam kiedy ale chyba we wrzesniu w nine west prawie identyczne co na 6 zdjeciu.czarne lakierowane na niskim obcasie.nie lubie plaskich butow ostatnio.a te bede wygodne do bieganiny w ciagu dnia.

gość

gość | | Zgłoś

ale sie ciesze.bo kupilam juz nie pamietam kiedy ale chyba we wrzesniu w nine west prawie identyczne co na 6 zdjeciu.czarne lakierowane na niskim obcasie.nie lubie plaskich butow ostatnio.a te bede wygodne do bieganiny w ciagu dnia.

gość

gość | | Zgłoś

Nie założyłabym, ale widzę, że niektóre kobiety dobrze w nich wyglądają. Pasują do Francuzek:)

gość

gość | | Zgłoś

Jeżeli o mnie chodzi to nie nie i jeszcze raz nie. Całkiem płaskie, albo całkiem wysokie; te na zdjęciach by w mojej szafie miejsca nie znalazły ;-)

gość

gość | | Zgłoś

autor: mmm
Ładne. Uważam, że lepsze niż balerinki.
nie można ich porównywać z balerinkami!

gość

gość | | Zgłoś

Szału nie robią, zwykłe, wygodne buty. Mysle, że sporo osób skusi się na ich zakup, tylko ze względu na wygodę. Te na ostatnim zdjęciu wyglądają, jakby im brakowało porządnego obcasa, a noga wygląda topornie.

gość

gość | | Zgłoś

Przecież to kaczuszki a nie jakieś kitten

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
Przecież to kaczuszki a nie jakieś kitten
W tych butach dobrze wyglądają tylko wysokie, szczupłe kobiety. Pozostałe niestety jak ,,kaczuszki".

gość

gość | | Zgłoś

każdy powinien nosić to co chce, a nie co mu każą jacyś żadni kasy

gość

gość | | Zgłoś

Mając problemy z kregoslupem, trzeba sie z takimi pogodzić....

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
autor: gość
Przecież to kaczuszki a nie jakieś kitten
W tych butach dobrze wyglądają tylko wysokie, szczupłe kobiety. Pozostałe niestety jak ,,kaczuszki".
Nie zdodzę się, wysokie kobiety mają zazwyczaj duże stopy, w takim obuwiu wyglądają niekorzystnie, lepsze są wyższe obcasy.

gość

gość | | Zgłoś

kupiłam sobie w zeszłym roku niemal identyczne jak te czerwone lakierki loft, ale odesłałam- jestem wysoką b. szczupłą kobietą, ale czułam sie w tych butach nie bardzo- jak jakaś Myszka Minnie.
a na tych fotach widać, ze im bardziej obcas zbliza sie do tych powiedzmy 5 cm tym lepiej but wyląda.
Co do tego fasonu kaczka i szpic, to stopy wygladaja jak kajaki- noszę 37 i czułam się niezgrabnie, a jak wyglada "kaczka" w rozmiarze 40, to strach sie bać..

anka

anka | | Zgłoś

Masakra!

Ala

Ala | | Zgłoś

Mam nadzieję, że będą dostępne nie tylko te z noskami w szpic, ale i bardziej zaokrąglone, bo szpic przyczynia się do halluksów i przy moich szerokich stopach trudno w ogóle mi znaleźć odpowiednie buty w szpic. A takie niskie obcasy będą dobre, gdy trzeba dużo chodzić a zarazem wyglądać nieco bardziej elegancko :)

wygodna

wygodna | | Zgłoś

niestety, nie dla mnie... no moze ten z szerszym obcasem

gość

gość | | Zgłoś

I stopa 36 wygląda na 39 a 39 na 42.

gość

gość | | Zgłoś

I stopa 36 wygląda na 39 a 39 na 42.

Zmieniłabym

Zmieniłabym | | Zgłoś

Moim zdaniem wyglądają jak obcięte szpilki. A wystarczy szerszy obcas i zaokrąglony czubek, jak na przedostatnich [brązowe cętki] żeby wyglądały bardzo łądnie i elegancko.

alala

alala | | Zgłoś

Snobka wreszcie mnie zainspirowała - chyba się skuszę na buty od Ryłki (wybrałam model z wyprzedaży, ale też na niskim obcasie). 16 lat temu kupiłam półbuty w rozmiarze 36,5, służą do dziś. Dziewczyny, jak inwestować w buty, to porządne! Tania chińszczyzna się rozleci i obetrze, a skóra będzie na lata :)


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja