12 Komentarzy

Tagi Aryton Patrizia Aryton Patrizia Aryton jesień-zima 2015/16

Lifting marki Aryton. Firma od jesieni z nazwą Patrizia Aryton

Rok temu, z okazji jubileuszu 25-lecia istnienia marki, Aryton zaprezentował swoim wiernym klientkom plażową sesję, w której nadmorskiej scenerii towarzyszyły pastelowe stylizacje. Kolejne zmiany nadeszły po zaledwie roku. Marka, kontynuując proces odmładzania swojego wizerunku, od najbliższego sezonu będzie działać pod nazwą Patrizia Aryton.

- Kobieca, wyrafinowana i naturalna – te trzy cechy marki chcieliśmy podkreślić. Opatrzenie jej nazwy imieniem dookreśla ją, dodaje lekkości, wdzięku i indywidualnego rysu – mówi Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna marki. Jednocześnie utrzymuje, że za zmianą nazwy marki stoi przede wszystkim chęć podkreślenia, iż stoją za nią konkretni ludzie. Jak przyznała w niedawnym wywiadzie z Michałem Zaczyńskim, w Patrizia Aryton pracuje wiele osób, które pamięta początki firmy.

Nazwa Patrizia Aryton zacznie funkcjonować wraz z wejściem do sprzedaży kolekcji jesień-zima 2015/16. Liftingowi marki towarzyszyć będzie kampania, którą zrealizowano w górskiej miejscowości Bunyola na Majorce. W sesji wzięła udział Kasia Król, która do tej pory pracowała m.in. dla Calvina Kleina i domu mody Alexander McQeen. Kolekcję sfotografowała Barbara Czartoryska.

W jesienno-zimowej ofercie znajdzie się 200 modeli. Kolekcja zbudowana jest na zasadzie puzzli i mimo zabawy kolorami zachowano w niej łatwość łączenia modeli. Jej bazę, zgodnie z tradycją, będą tworzyć eleganckie płaszcze, dostępne zarówno w barwach klasycznej czerni i jesiennego bordo, jak i zaproponowanych już rok temu odcieniach pasteli.

Zobacz też: Polska moda: Kreist – nowa marka Krzysztofa Stróżyny
Zobacz też: Jesienno-zimowa kolekcja Lidii Kality

Autor: Margaret

Dodaj zdjęcia do komentarza (maksymalnie 5 zdjęć).

Dozwolone formaty plików to: jpg, png, gif do 20MB.

Wybierz zdjęcia
gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Czy ta zmiana (nazwy) zostala poparta jakimis badaniami rynku? Czy to moze widzimisie kogos tam? Bo ja nie potrafie wylapac sensu i celu tego zabiegu. Szczerze mowiac troche mnie ta Patizia z przodu zniecheca.

szarsa

szarsa | | Zgłoś | Odpowiedz

Propozycje Aryton sa nieciekawe, nudne po prostu.
Mam podejrzenie, ze celowo wybrano nazwe Patrizia zeby mylilo sie klientom z marka Patrizia Pepe.

media

media | | Zgłoś | Odpowiedz

wirtualnemedia napisaly ze zmiana jest poparta badaniami

xx

xx | | Zgłoś | Odpowiedz

Żałosna zmiana - marka Aryton powinna zacząć od zmiany swoich ubrań, które są przeraźliwie nudne, niech wezmą przykład z Simple i odmłodzą nieco markę. Sama zmiana nazwy jest zwyczajnie głupia, Patrizia? To miało brzmieć zagranicznie? Mnie to jedynie odstręcza od marki, nazwa Aryton była w porządku, nie tędy droga.

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: szarsa
Propozycje Aryton sa nieciekawe, nudne po prostu.
Mam podejrzenie, ze celowo wybrano nazwe Patrizia zeby mylilo sie klientom z marka Patrizia Pepe.

Też o tym pomyślałam

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

I dla takich zdjęć trzeba było jechać na Majorkę? Niezły urlop sobie zrobili, wydatki wliczą w cenę ciucha. A ubrania niespecjalne.

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Nowa nazwa bardzo słaba mnie też od razu skojarzyła się Patrizia Pepe, a takie bliskie podobieństwo sugeruje tanie podróbki. Marka ma bardzo dobrej jakości plaszcze i to je powinna uczynic swoimi flagowymi produktami. pozostała oferta ubrań bardzo nieciekawa.

Anka

Anka | | Zgłoś | Odpowiedz

Najlepszy jest ten płaszcz na pierwszej stronie, ciekawy jest też ten niebieski, ale chyba wolę klasyczny kolor.

kot 12

kot 12 | | Zgłoś | Odpowiedz

W Polsce są ładniejsze widoki ,nie rozumiem po co na Majorkę . Ubrania bardzo nudne i tylko na wysokie kobiety. Koszt wyjazdu w cenie ubrań i tak już drogich.

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

A doskonałe torebki do takich płaszczy mają na EObuwie:)


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja