67 Komentarzy

Tagi Chanel SkinFood Grashka Benefit Estee Lauder Inglot MAC Ardell makijaż krok po kroku

Makijaż 272 - irys

W makijażu możemy inspirować się wszystkim. Ja postanowiłam wykorzystać kolory i kształty irysa.

Moim zamiarem było stworzenie iluzji płatka z jednoczesnym zaznaczeniem zagłębienia powieki, stąd ostre linie fioletu. Niekoniecznie na co dzień, ale może zainspiruje Was do makijaży z kwiatem w tle.

Na górnej linii rzęs namaluj czarną kreskę.

Makijaż 272 - irys

Matowym fioletowo-granatowym cieniem pokryj kreskę, wyciągnij cień w zewnętrznym kąciku ku brwi, powyżej załamania zawiń linię i poprowadź do załamania.

Makijaż 272 - irys

Kształt wypełnij cieniem w zewnętrznym kąciku.

Makijaż 272 - irys

Fioletowym, opalizującym cieniem pomaluj zewnętrzną część krawędzi cienia fioletowo-granatowego. Pomaluj też dolną powiekę tym cieniem.

Makijaż 272 - irys

Wewnętrzną część powieki i środek pokryj żółtym cieniem.

Makijaż 272 - irys

Na górnej krawędzi fioletowo-granatowego cienia nanieś zielony opalizujący pyłek. Wytuszuj górne i dolne rzęsy, doklej sztuczne, linię wodną rozjaśnij białą kredką.

Makijaż 272 - irys

Policzki delikatnie pokryj bronzerem, usta pomaluj jasnym różowym błyszczykiem.

Makijaż 272 - irys

Makijaż 272 - irys

Użyte kosmetyki:

Podkład Prolumiere Chanel - okolo 200 zł
Korektor Salmon Concealer SkinFood - około 40 zł
Bronzer Terre d'Or Chanel - około 200 zł
Tusz Grashka - około 40 zł
Róż i rozświetlacz z palety Glowla Benefit - około 250 zł
Cień Sweet Lilac Estee Lauder - około 110 zł
Cień fioletowo-granatowy nr 388 Inglot - około 10 zł
Żółty i złoty cień Goldmine, Summer MAC - około 60 zł
Rzęsy Demi Pixies Ardell - około 20 zł
Klej do rzęs DUO - około 24 zł

Autor: KatOsu
gość 16

gość 16 | | Zgłoś

autor: gość 123
autor: gość 16
No ja bym sie tak nie pomalowala:( dla mnie ten makijaz nie jest zadna rewelacja:( szok poprostu widze ze brakuje ci juz pomyslow i zaczynasz wymyslac jakie niestworzone makijaze.. bez urazy ale ostatnio wychodzisz na zdjeciach tak jakos sztucznie. Musisz sie troszke opalic bo az razi twoja blada cera.... Pozdrawiam

jezuuuu,jaka załosna jesteś ,nie podoba się to nie patrz,a sama wygladasz pewnie jak miss solarki!!!!!
Przepraszam bardzo ale ja na solarke nie chodze wiec daruj sobie te komentarze idiotko. Nie widzialas mnie to sie nie wypowiadaj....

martuska:)

martuska:) | | Zgłoś

Slicznie Kasiu:) I nie przejmuj sie tymi zlosliwymi komentarzami, to tylko zazdrosc i tyle mozna na ten temat powiedziec. Makijaz przesliczy:) buzka acha kasiu z zrobilabys jakis makijaz slubny? Teraz napewno sie przyda bo wakacje ida i duzo par bedzie bralo slub:) bardzo cie prosze kochana i pozdrawiama do tych zlosnic powiem tylko tyle ( darujcie sobie te glupie komentarze bo az zal to wszystko czytac) Mysle ze Katosu sie tym wogole nie przejmuje i ma racje.

usa lady

usa lady | | Zgłoś

autor: martuska:)
Slicznie Kasiu:) I nie przejmuj sie tymi zlosliwymi komentarzami, to tylko zazdrosc i tyle mozna na ten temat powiedziec. Makijaz przesliczy:) buzka acha kasiu z zrobilabys jakis makijaz slubny? Teraz napewno sie przyda bo wakacje ida i duzo par bedzie bralo slub:) bardzo cie prosze kochana i pozdrawiama do tych zlosnic powiem tylko tyle ( darujcie sobie te glupie komentarze bo az zal to wszystko czytac) Mysle ze Katosu sie tym wogole nie przejmuje i ma racje.
Racja racja martuska:) no dobry pomysl z tym makijazem slubnym. Pozostalo nam tylko czekac:)pozdrawiam coebie Katosu i te wszystkie zalosne zlosnice;);)

gośćć

gośćć | | Zgłoś

Szkoda,że zgapiony od kogoś innego.

Iv

Iv | | Zgłoś

w Twoim wykonaniu makijaż to istne dzieło!!!!! :):):)!!!

PanKracka

PanKracka | | Zgłoś

wypróbowałam go, ale troszkę jeszcze różu dodałam, wyszło super!!!! moim zdaniem jest bardzo oryginalny

Femiczek

Femiczek | | Zgłoś

Zgadzam się w kwestii jadu, którym niektóre wypowiedzi ociekają , nieładnie moje panie, wiecie jak nazywa się osoby, które tak jątrzą ?! TROLLE!!!
więc drogie trolle! udowodnijcie, że same jesteście tak genialne, że uzurpujecie sobie prawo do krytykowania innych!!!
Jestem zakompleksioną kurą domową ;) ale dzięki poradom Katosu i kilku innym paniom staram się to zmienić ;)
POZDRAWIAM !!!

autor: oto prawda .
laski przestańcie zionąć jadem. same zaprezentujcie cos, a potem zajmijcie się krytyką. konstruktywną rzecz jasna.
niestety większośc tych wpisów wychodzi od zakompleksionych gospodyń domowych, których poflustrowane zycie każe na wszystko patrzec ze złej strony :/


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja