30 Komentarzy

Tagi makijaż makijaże

Makijaż 291: koral - grafit

Oprócz ciepłych i zimnych typów urody są też neutralne, którym pasuje każdy kolor, zatem połączyłam w tym makijażu zimne i ciepłe kolory cieni, przy okazji dodając makijażowi oryginalności. 

Powiekę pokryj grafitową kredką. 

Makijaż 291: koral - grafit

Na bazę z kredki nanieś grafitowy cień. 

Makijaż 291: koral - grafit

Pod łukiem brwiowym namaluj kreskę biała kredką, następnie rozetrzyj ją palcem. 

Makijaż 291: koral - grafit

Na wewnętrzną część powieki nanieś pomarańczowy cień. 

Makijaż 291: koral - grafit

Na dolnej powiece rozetrzyj granatowy cień. 

Makijaż 291: koral - grafit

W zewnętrznym kąciku nanieś złoty cień i rozetrzyj na zewnątrz tak, by utworzył się trójkąt. 

Makijaż 291: koral - grafit

Wytuszuj dolne i górne rzęsy, linię wodną pomaluj białą kredką. 

Makijaż 291: koral - grafit

Makijaż 291: koral - grafit

Boki twarzy zaznacz bronzerem, usta pomaluj koralowym błyszczykiem. 

Makijaż 291: koral - grafit

Makijaż 291: koral - grafit

Użyte kosmetyki: 

Podkłąd Perfect Refining Shiseido

Tusz The Falsies Volume Express Maybelline

Grafitowa kredka nr 69 Chanel

Biała kredka TopShop

Granatowy cień Deep Truth MAC

Koralowy błyszczyk Jemma Kidd MakeUpSchool

Cienie z paletki Oh So Special Sleek

Pomarańczowy cień z paletki Paraguaya Sleek

Katosu

Kurczaczyca

Kurczaczyca | | Zgłoś

Nie wiem, dla mnie ten makijaż jest z cyklu "na siłę próbuję coś stworzyć", może gdyby zamiast tego pomarańczowego był inny cień lub zamienić żółty z pomarańczowym byłoby ok. Przekombinowany jednym słowem.

Zuziek

Zuziek | | Zgłoś

Ciekawy :) Ale nie podoba mi sie ten pomaranczowy kolor.

gość909090

gość909090 | | Zgłoś

za pstrokato, moim zdaniem.

Specjalistka

Specjalistka | | Zgłoś

Ten pomarancz wyglada jak jakis makijaz plemienny. Przekombonowane fakt

neutralna

neutralna | | Zgłoś

Malkontentki, potraktujcie propozycje Katosu jako inspiracje. Kto Wam broni użyć innego koloru zamiast pomarańczowego?

gośćIOI

gośćIOI | | Zgłoś

rany... Ale ten RapidLash daj efekty.
Makijaz ciekawy, fajny :)

saari

saari | | Zgłoś

kombinacje nieziemskie...a efekt ...beznadziejny... co to wogóle ma byc???? na siłe coś wymyśla.. coraz gorsze makijaże, nie wyszla bym w czymś takim .... nuda nuda nuda... pokażcie normalną dziewczynę, z normalnym makijażem...

Ruuwia

Ruuwia | | Zgłoś

Niektorzy tu wchodza tylko po to, zeby ponarzekac i "doradzic", czy taki, czy siaki kolor.Na pocieszenie - nie martwcie sie, ze brzydki, bo i tak go nie odtworzycie...

SweetCherryHoney

SweetCherryHoney | | Zgłoś

Makijaż jest ładny i dość awangardowy. Może nie nada się do noszenia na co dzień, ale na jakąś imprezę, np na plażę będzie idealny :)
Makijaż jest inspiracją, więc jeśli nie podoba Wam się ten pomarańcz, zawsze możecie zmienić go na inny kolor, który będzie mniej intensywny ;)
Dzięki katOsu za kolejna inspirację :)

gość3453453

gość3453453 | | Zgłoś

Lepszy efekt byłby bez tego pomarańczowego cienia. Ale tak ogólnie to nawet ładny

Agniszon

Agniszon | | Zgłoś

autor: saari
kombinacje nieziemskie...a efekt ...beznadziejny... co to wogóle ma byc???? na siłe coś wymyśla.. coraz gorsze makijaże, nie wyszla bym w czymś takim .... nuda nuda nuda... pokażcie normalną dziewczynę, z normalnym makijażem...

są makijaże na codzień, są takie "od święta" i niech tak zostanie... dla każdego co innego

nn123

nn123 | | Zgłoś

bardzo fajny :)

a-net

a-net | | Zgłoś

Ciekawa propozycja. Chętnie wypróbuję. :)

Adgam89

Adgam89 | | Zgłoś

Hej , bardzo mi sie spodobał pomysł z białą kredką pod brwiami.apropo dobrania kolorów to tęz bym zmieniła ten różowy na jakis inny odcień. Pozdrawiam

mniamciu

mniamciu | | Zgłoś

jestem facetem i cholernie mni kręci Katosu i te Jej makijaże ;)

gośćtd45efvtyvyt

gośćtd45efvtyvyt | | Zgłoś

narzekaczki kochane ,jak wam nie pasuje to się tak nie malujcie ,zmusza was ktoś ????

123abc

123abc | | Zgłoś

autor: gość
oj za to Ty "umiesz"......
autor: gość
autor: neutralna
Malkontentki, potraktujcie propozycje Katosu jako inspiracje. Kto Wam broni użyć innego koloru zamiast pomarańczowego?

DOKŁADNIE ! niektórzy ludzie chyba nie umieja posługiwac się mózgiem.

Sarkazm niepotrzebny, mógłby być użyty gdyby dziewczyna co to pisała rzeczywiście strzeliła jakąś gafę... Niektórzy zamiast inspiracji szukają tutaj zaczepek, a od tego służą inne portale i fora:P
Makijaż fajny, wiosenny, dla mnie bomba;]

rebeka89

rebeka89 | | Zgłoś

Ten cały Photoshop zaczyna mnie razić, twarz wydaje się sztuczna, a makijaż nie powala na kolana pomarańcz zupełnie nie potrzebnie dodany.

lllllllllll

lllllllllll | | Zgłoś

Fajny... to jest makijaz artystyczny typowy dla sesji zdjeciowej... :) bardzo fajne... Jeny najwiecej tu sie udzielaja te co sie nie znaja... :D Co Wy chcecie? Jesli takie madre jestescie, to pokazcie co Wy potraficie, a nie oceniacie albo cos... nie zawsze makijaz musi byc na codzien... jak widac Katasu ma glowe pelna polyslow, nie trzyma sie ciagle jednego, ma urozmaicone makijaze... :)

Ja xd

Ja xd | | Zgłoś

Bardzo lubię twoje makijaże :d i zawsze jak dodasz makijaż biorę sie do robienia jego


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja