27 Komentarzy +1 Zdjęcie

Tagi makijaż na lato letni makijaż modny makijaż intensywny makijaż egzotyczny makijaż

Makijaż: Bird of Paradise

Kolory w dzisiejszym makijażu skojarzyły mi się z opierzeniem jakiegoś tropikalnego ptaka, stąd też tytuł. Makijaż ten będzie fajną propozycją dla tych z Was, które lubią z makijażem poszaleć.

Użyte Kosmetyki:

Rimmel Wake Me Up – 100
Inglot Cream Concealer – 31
BeneFit Stay Don’t Stray
Tusz L’Oreal Telescopic Clean Definition
Tusz Sephora Tripple Action Mascara
Eyeliner Makeup Geek – Electric
Eyeliner Maybelline
Bi-Kor Ziemia Egipska
Róż Senna – Pink Diva
Cień Estee Lauder Pure Color – 02 Cyber Pink
Pomadka Senna – Posey
Puder Clinique Blended Face Powder – 08
Cienie MUG: Frappe, Appletini, Neptune

 

Autor: Maxineczka
olsi

olsi | | Zgłoś

bardzo ciekawy efekt finalny :) taki zadziorny!!

aja

aja | | Zgłoś

Oko super, zmieniłabym tylko szminkę:)

gość

gość | | Zgłoś

super, efekt jest naprawdę "egzotyczny" ciekawe czy to pasuje ciemnej blondynce z szaro-niebieskim kolorem tęczówki?

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
super, efekt jest naprawdę "egzotyczny" ciekawe czy to pasuje ciemnej blondynce z szaro-niebieskim kolorem tęczówki?
kolory beda pasowac chociaz caly makijaz moze wygladac troche "dziko".. zalezy jak sie malujesz na co dzien, jak sie czujesz w mocniejszych makijazach. w wersji "light" mozesz nie wyciagac tak bardzo niebieskiej dolnej kreski

gość

gość | | Zgłoś

piekny niebieski

gość

gość | | Zgłoś

No w końcu cos na czym można się wzorować...bravo!

gość

gość | | Zgłoś

za dużo niebieskiego na dolnej powiece

kfoepr

kfoepr | | Zgłoś

Cudowny!! Najlepszy ostatnimi czasy!!

yoyoyoyo

yoyoyoyo | | Zgłoś

super że dajesz fote twarzy :)

gość

gość | | Zgłoś

piękny ,rewelacyjny na imprezę.

gość

gość | | Zgłoś

Czy ktos wie czy ten puder w kremie Rimmed ,wake up jest dobry .

Nikoletta

Nikoletta | | Zgłoś

Meeega, tysiąc razy tak, kocham takie propozycje Snobki, kolorowe i szalone

a

a | | Zgłoś

nie dla mnie :P ale nie jest zły :) egzotic

gościu

gościu | | Zgłoś

Na Sylwestra albo jakąś uroczystość to może być , na codzień tak malują sie tylko dziwki - sory za szczerość

bsdb

bsdb | | Zgłoś

super!!!!!

gość

gość | | Zgłoś

fajny, na wyjście extra :)

Kasiorek

Kasiorek | | Zgłoś

Mnie się nie podoba, jest za mocny. Ale wcale nie uważam, że w ten sposób malują się DZIWKI!!!!!! A osoby które w ten sposób obrażają inne kobiety są na poziomie właśnie wcześniej wspomnianych kobitek do towarzystwa ;] Jak dla mnie byloby ok, gdyby wszystkiego było mniej... Cieńsza kreska pod okiem, mniej wyciągnięta itd:) Ale ogółem ciekawy pomysł:)

daczka

daczka | | Zgłoś

prawie za kazdym razem usta sa takie same , lub zblizonego koloru. dziewczyno wez sproboj pokazac inne kolory bo te mi sie z jesienia kojarza a nie z wiosna/latem

silence

silence | | Zgłoś

Do pracy ten makijaż się nie nada he, he. Ale jest wspaniały, taki wyrazisty i jak już ktoś napisał zadziorny. Piękny.

gość

gość | | Zgłoś

Bird of paradise to temat letniej kolekcji make up Dior'a. Nie jest to więc Twój oryginalny temat Maxineczko. Nawet kolory są te same.


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja