12 Komentarzy

Tagi lecznicze kosmetyki korektor leczniczy podkład leczniczy korektor Cover FX Oxygenetix Foundation Anti-Blemish Solutions kosmetyki antytrądzikowe

Makijaż, który leczy. Propozycje kosmetyków zwalczających trądzik

Maskowanie niedoskonałości bez podjęcia odpowiedniego leczenia nigdy nie kończy się dobrze. Kryjące podkłady i fluidy zatykają pory, nierzadko przyczyniając się do stanów zapalnych i kolejnych zmian trądzikowych. Z drugiej strony, rezygnacja z kosmetyków przy problemach ze skórą wydaje się wręcz niemożliwa. Na szczęście nie jest to konieczne. Makijaż może bowiem nie tylko kryć niedoskonałości, ale i je leczyć.

Zmagając się z trądzikiem czy atopowym zapaleniem skóry, zamiast uporczywie zakrywać zmiany tłustym fluidem bezpieczniej jest stosować lecznicze produkty mineralne. Lekkie podkłady i korektory dzięki swojej unikalnej formule nie zatykają porów, redukują zaczerwienienia oraz zapobiegają wypryskom. Z reguły są to produkty przeciwzapalne, które – nawet jeśli nie stosujemy ich na co dzień – warto mieć zawsze pod ręką. Przebarwienia i drobne zmiany, zwłaszcza po upalnym lecie, mogą się w końcu zdarzyć każdemu.

Poniżej propozycje pięciu, zbierających najlepsze recenzje kosmetyków antytrądzikowych.

Poprzednie Zdjęcie 1/6 Następne

Podkład Anti-Blemish Solutions, Clinique

Podkład Anti-Blemish Solutions, Clinique

Jest to podkład, który zmniejsza widoczność niedoskonałości oraz zapobiega wypryskom.

 

Produkt zalecany jest osobom zmagającym się z problemami dermatologicznymi i nadmiernym wydzielaniem sebum. Podkład jednocześnie niweluje zaczerwienienia, daje naturalne wykończenie i utrzymuje się na skórze twarzy do ośmiu godzin. Cena 139 zł. Dostępny TU

gość

gość | | Zgłoś

wpisz treść komentarzaPodkład Clinique zmienia kolor po aplikacji. Uzywałam raz- zero krycia, matowanie kiepskie. Nie polecam.

mlle

mlle | | Zgłoś

Wszystko fajnie tylko ze leczac tradzik wydaje sie mase pieniedzy na leki, wizyty i badania a wy pokazujecie jeszcze dodatkowo kosmetyki za kilka stowek kiedy juz za 40-50 zl mozna kupic korektor mineralny dobrej firmy albo ukrecic go samemu z polproduktów.

gość

gość | | Zgłoś

Ceny powalają,zwł. propozycja 3.i pewnie też wątpliwy efekt leczniczy...

gość

gość | | Zgłoś

makijaż nie leczy trądziku, po za tym trądzik w pewnym wieku to już nie choroba skóry a zazwyczaj objaw innej choroby najczęściej związanej z problemami hormonalnymi. Snobka jak zwykle napisała bzdury

gość

gość | | Zgłoś

podkład Clinique musi być na prawdę idealnie dobrany. Miałam kiedyś 02 i myślałam, że jest za ciemny, więc kupiłam 01- masakra. Przez to, że był minimalnie za jasny zaczął się rozwarstwiać i robić nieestetyczne plamy. Po dwóch podejściach odsprzedałam. Masakra jak za te pieniądze.

great!

great! | | Zgłoś

Dlaczego nie piszecie o podkładzie Iwostinu dla cery trądzikowej? Ma substancje aktywne działające na trądzik i kosztuje ok 28 zł

akbons

akbons | | Zgłoś

ja uzywalam kremu BB Mizon z wydzieliną ślimaka (wiem, brzmi okropnie, ale czego się nie zrobi, aby poprawić stan swojej cery ;)). Nie zauwazylam jakiejs znaczacej poprawy, ale ladnie kryl i ppodobal mi sie efekt koncowy.

gość

gość | | Zgłoś

Bez zbędnego wydawania pieniędzy... najlepszy jest Dermacol, kosztuje 15,99, mnóstwo odcieni dostępnych (ja np. mam bardzo jasną cerę i miałam problem dobrać cokolwiek w sklepie). Podkład fajnie wysusza a przede wszystkim rewelacyjnie kryje, podobno jest używany w filmach. A jak ktoś rzeczywiście ma problem - lepiej dla skóry i taniej wydać się do dermatologa niż wydawać 139 zł na podkład, który nie wiadomo czy pomoże.

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
makijaż nie leczy trądziku, po za tym trądzik w pewnym wieku to już nie choroba skóry a zazwyczaj objaw innej choroby najczęściej związanej z problemami hormonalnymi. Snobka jak zwykle napisała bzdury
Myślę, że jest w tym sporo racji. Ja jestem dorosła, mam problemy hormonalne i nagle pomimo dobrej pielęgnacji i nie katowania cery codziennie makijażem pojawiała się u mnie tendencja do pryszczy, podczas gdy będąc nastolatką miałam idealną cerę.

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
Bez zbędnego wydawania pieniędzy... najlepszy jest Dermacol, kosztuje 15,99, mnóstwo odcieni dostępnych (ja np. mam bardzo jasną cerę i miałam problem dobrać cokolwiek w sklepie). Podkład fajnie wysusza a przede wszystkim rewelacyjnie kryje, podobno jest używany w filmach. A jak ktoś rzeczywiście ma problem - lepiej dla skóry i taniej wydać się do dermatologa niż wydawać 139 zł na podkład, który nie wiadomo czy pomoże.
Przecież to jest szpachla a nie podkład. Jak można to nosić na co dzień.

Milena TESTERKA

Milena TESTERKA | | Zgłoś

Nie polecam. Po prostu nie matuje! Nic tak naprawdę nie kryje i ta cena... Jeśli to waszym zdaniem działa, to Polska schodzi na psy. Mi to przypomina gówno (za przeproszeniem) a nie coś, co ładnie kryje. Szczerze? Wole kupić tanie gówno, bo i tak lepiej zakryje niż to coś..

gość

gość | | Zgłoś

Wygraj Super Bon na kosmetyki na 500 PLN do dowolnej drogerii w Twojej okolicy!

wygraj - doiop.com/g21622

gość

gość | | Zgłoś

Wygraj Bon na kosmetyki na 500 PLN do dowolnej drogerii w Twojej okolicy!

wygraj - doiop.com/g21622

gość

gość | | Zgłoś

ja stosuje korektor antybakteryjny od Flosleku, punktowy, w sztyfcie.

ania masiak

ania masiak | | Zgłoś

Proszę was... najpierw eliminacja problemów skórnych, a później takie kosmetyki. Wiem, że to nie jest proste, u mnie efekt przyniosło dopiero kilka tygodni z iqface, przy czym zmiany było widać z dnia na dzień. I to właśnie radzę, bo moja cera diametralnie się odmieniła.

barmon

barmon | | Zgłoś

Dajcie sobie kilka tygodni na iqface - to działa od środka, mnie jako jedyne pomogło. Kremiki nie dawały nawet symbolicznej zmiany, to właśnie przez nie miałam trądzik przez prawie rok. Iqface w kilka tygodni faktycznie wyeliminowało wszystkie ślady, trądzik nie wrócił i liczę że tak to już zostanie!

andakos

andakos | | Zgłoś

Brałam dokładnie to samo co przedmówczyni przez prawie 3 miesiące. Cera odmieniona diametralnie, w zasadzie nigdy nie wyglądała tak estetycznie. W pewnym momencie wstydziłam się wyjść na ulicę, a po kuracji tak na prawdę problem juz nigdy więcej nie wrócił...

allla

allla | | Zgłoś

autor: ania masiak
Proszę was... najpierw eliminacja problemów skórnych, a później takie kosmetyki. Wiem, że to nie jest proste, u mnie efekt przyniosło dopiero kilka tygodni z iqface, przy czym zmiany było widać z dnia na dzień. I to właśnie radzę, bo moja cera diametralnie się odmieniła.
czy ja dobrze zgaduję, że to iq giewno to jest kolejne oszustwo Piotrusia Kaszubskiego, takie samo jak Lipocare, Lipoxine, NCTF, Whitetime, Błonnik Beta... i z 50 podobnych? bo mechanizm wygląda na identyczny:
- strona bez żadnych danych kontaktowych (kto przy zdrowych zmysłach na takim czymś wyda choć grosz?)
- zero regulaminu
- firma nie do odnalezienia w rejestrze REGON
- podobno "Cudo z hameryki", tyle, że na żadnej amerykańskiej czy w ogóle międzynarodowej stronie nie ma ŻADNYCH opinii
- rekomendacje nieistniejących lekarzy: nie istnieje żaden Karmed i dr Bachmeler); Świat Zdrowia i Urody to strona tak samo bez żadnych danych, bez regulaminu, BEZ TREŚCI! pozostałe nawet w ogóle nie istnieją
- foty "klientów" to pokopiowane zdjęcia z netu
itd. itp.
Jednym słowem OSZUSTWO!!!!!

bonnie

bonnie | | Zgłoś

podkłady tej firy sa bardzo dobre, nie ważą się na twarzy świetnie kryją, jednka jak wszytko nie w 100% przy trądziku jets to bardzo trudne. Ja na szczęście już pozbyłam się krost, żel alaclarin chyba najbardziej na to podziałał oraz moja systematyczność w pielęgnacji.


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja