4 Komentarze

Tagi Marta Dyks Aryton kampania wiosna-lato 2014 Patrycja Cierocka

Marta Dyks w kampanii Aryton

Polska marka zaangażowała kolejną znaną modelkę. Rok temu kolekcję Aryton promowała Asia Piwka, jesienne projekty powierzono Karolinie Wąż, a w tegorocznej, wiosennej odsłonie oglądamy Martę Dyks.

Konsekwencja z jaką Patrycja Cierocka – dyrektor kreatywna i córka założycieli marki – rozwija firmę godna jest uznania. Tak spójne i przemyślanie działania w kwestii budowania wizerunku to w polskiej branży odzieżowej ciągle niestety rzadkość.

Aryton na rynku działa od 25 lat. Pod wodzą Patrycji wyraźnie się odmładza i efektownie mierzy z wymaganiami współczesnych kobiet. Nowoczesne salony, rozbudowana sieć sprzedaży, kolekcje i kampanie, które bez kompleksów mogą się mierzyć z zachodnimi produkcjami znanych marek.

Aryton stawia na klasyczne i funkcjonalne kroje. Solidne krawiectwo i wysokiej jakości, starannie dobrane materiały. Widać zainteresowanie nowoczesnością, technologicznymi rozwiązaniami i nowatorskimi tkaninami, ale Cierocka rozumie, że ewolucja, nie rewolucja, jest tu najlepszą drogą. Choć to sylwetki pozbawione ekstrawaganckich i awangardowych rozwiązań, nie ma mowy o nudzie. Kolor, faktura czy detal sprawiają, że często zupełnie prosty fason nabiera nowego charakteru.

Autorkami zdjęć, po raz kolejny, są Magda Wunsche i Agnieszka Samsel.  

Zobacz również: Aryton uruchamia program szycia na miarę.

Zobacz również jesienno-zimową kolekcję Aryton.

Autor: Wei
gość

gość | | Zgłoś

Jeśli to polska marka to z chęcią cos kupię.

gość

gość | | Zgłoś

Super .kolekcja i modelka

emi8

emi8 | | Zgłoś

buty sa swietne!

gość

gość | | Zgłoś

Może i polski, ale jak zobaczyłam ceny to ochota na ubrania mi przeszła ;)


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja