1 Komentarz

Tagi Burberry Naomi Campbell Jourdan Dunn Burberry wiosna-lato 2015 kampania

Moda łączy pokolenia. Naomi Campbell i Jourdan Dunn w kampanii Burberry

Promocję nowego zapachu My Burberry brytyjski dom mody powierzył Kate Moss i Carze Delevingne. Przetestowana na początku września formuła okazała się strzałem w dziesiątkę. Po kilku miesiącach, tym razem w reklamie wiosenno-letniej kolekcji Burberry, pojawił się nowy duet.

Kultowe trencze, torebki oraz płaszcze w odcieniach turkusu i fioletu z wiosenno-letniej kolekcji Burberry reklamują Naomi Campbell i Jourdan Dunn. Christopher Bailey, dyrektor kreatywny domu mody, ponownie dobrał więc w parę mentorkę i uczennicę. Choć tutaj nazywanie Jourdan Dunn uczennicą mija się nieco z prawdą. Dla 24-letniej modelki jest to bowiem czwarta kampania Burberry. Co więcej, choć Jourdan jest 20 lat młodsza od Naomi, obie zostały okrzyknięte mianem supermodelek.

Dwie wspaniałe brytyjskie ikony, dwie piękne i silne kobiety i dwie perfekcyjne twarze naszej nowej kampanii. To, jak zawsze, prawdziwy zaszczyt pracować z nimi – powiedział Christopher Bailey. Dyrektor kreatywny Burberry, podobnie jak w poprzedniej kampanii z udziałem reprezentantek dwóch pokoleń, wykonanie sesji zlecił legendarnemu fotografowi Mario Testino. Uwierzyłybyście, że Naomi Campbell i Jourdan Dunn pierwszy raz miały okazję pracować razem?

Zobacz też: Olivia Wilde twarzą kampanii H&M Conscious Exclusive
Zobacz też: Duet Mert&Marcus w akcji. Madonna i Julia Roberts w kampaniach na wiosnę-lato 2015

Autor: Margaret
ja

ja | | Zgłoś

Naomi jest nadal śliczna :)


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja