2 Komentarze

Tagi jak rozpoznać podróbkę podróbki Ray-Ban Aviator

Na tropie podróbek: 7 sposobów na rozpoznanie podrabianych okularów Ray-Ban Aviator

Cześć, to ja, Podróbkowo Wielkie. Z dużym prawdopodobieństwem mogę zakładać, że podoba Ci się model Ray-Ban Aviator. Jeśli wolisz Wayfarery, to nie ma sprawy – pisałam poradnik o tym, jak rozpoznać oryginalne okulary Ray-Ban Wayfarer. Ale jeśli chcesz się dowiedzieć, jak rozpoznać podróbkę Ray-Ban Aviator, to czytaj dalej.

Zanim w ogóle przejdę do omawiania szczegółów, na które trzeba zwrócić uwagę –popatrz na cenę tego, co chcesz kupić. Ceny Aviatorów kształtują się od 400 zł do około 1400 zł (nie liczę tej złotej limitowanki za 10000 zł, bo jeśli chcesz je kupić, to nie szukasz po aukcjach ani tym bardziej sklepach na Facebooku). Jeśli ktoś proponuje Ci Aviatory za 100-200 zł, to daruj sobie od razu, bo nie ma takiej szansy, żeby to były oryginały.

I druga sprawa – facebookowe butiki. Znasz to – fantazyjna nazwa, masa fotek towaru, konkurencyjne ceny. Widziałam takich dziesiątki, w żadnym nie było oryginałów. Poza tym, komu wysyłasz kasę? Masz jakąś gwarancję, że ktoś Ci wyśle cokolwiek?

Teraz przejdźmy do informacji, które pozwolą Ci rozpoznać podrabiane okulary Ray-Ban Aviator. Po pierwsze, popatrz na opakowanie – czy wszystko się zgadza? Czy jest szaro-srebrne kartonowe pudełko z biało-czerwonym logo, etui na okulary, wszystkie ściereczki, ulotki, naklejki? Jeśli czegokolwiek brakuje, daruj sobie zakupy.

Po drugie, jeśli pudełko jest, czy opis na pudełku jest zgodny z tym, co chcesz kupić? Nazwy poszczególnych wariantów sprawdzisz łatwo w sprawdzonym salonie optycznym.

Po trzecie, popatrz na lewy zausznik. Powinien się na nim znajdować napis określający model, nazwę i rozmiar. Wszelkie odstępstwa w czcionce, rozmieszczeniu napisu czy jego treści to sygnał do odwrotu.

Po czwarte, na jednym ze szkieł będzie naklejka. Jeśli przypadkiem widzisz na niej napis „bausch & Lomb”, daruj sobie zakupy. Bausch & Lomb przestał produkować Ray-Bany w 2000 roku; marne szanse, że ktoś sprzedaje Ci okulary jeszcze z tamtych zapasów.

Po piąte, na lewym szkle znajdziesz litery RB wygrawerowane w okolicy zawiasu. Grawer jest delikatny, ale wyraźny. Podróbki często nie mają graweru, tylko przypominający go nadruk albo grawer jest zbyt gruby i wyraźny.

Po szóste, logo na prawym szkle powinno być odpowiedniej wielkości. Niestety, to jedna z tych rzeczy, które najlepiej zauważysz, porównując z oryginałem, więc nie traktuj samej obecności tego logo jak gwarancji oryginalności.

Po siódme, na łączniku pośrodku okularów od spodniej strony powinien być napis RAY BAN i rozmiar z kwadracikiem pośrodku.

To podstawowe zasady. Jeśli sprawdzisz ten towar, który Cię interesuje, ale nadal nie masz pewności, pisz do mnie: podrobkowowielkie+aviator@gmail.com. Więcej o podróbkach przeczytasz TUTAJ

Na tropie podróbek: 7 sposobów na rozpoznanie podrabianych okularów Ray-Ban Aviator

Autor: Bree

Dodaj zdjęcia do komentarza (maksymalnie 5 zdjęć).

Dozwolone formaty plików to: jpg, png, gif do 20MB.

Wybierz zdjęcia
Plik

Plik | | Zgłoś | Odpowiedz

Wstyd mieć podróbę . Lepiej mieć z rynku buty niż podróbki !!! Pisze szczerze! Raz na piec lat kup sobie zbieraj ale nie szpanuj podróba !!!

oladudziak

oladudziak | | Zgłoś | Odpowiedz

Kupować podróbki tylko dlatego że chce się mieć coś markowego jest głupie.


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja