50 Komentarzy

Tagi kampanie zdjęcia sesje buty Solo Femme jesień-zima 2015/2016

Najgorsza kampania sezonu. Mamy zwycięzcę!

Sesja z cyklu: prezes z żoną jadą na Bali. Jeszcze kilka lat temu polskie marki regularnie raczyły nas tego typu zdjęciami wizerunkowymi. Ale czasy bardzo się zmieniły i dziś kampanie promujące kolekcje polskich marek mogą bez kompleksów konkurować ze zdjęciami międzynarodowych modowych gigantów. Dziś już niemal każdy właściciel marki oferującej modę wie, że dobre zdjęcie sprzedaje produkt. Wie też, że dobre zdjęcie to efekt pracy grupy profesjonalistów. Okazuje się jednak, że nadal są prezesi, którzy jakimś cudem przeoczyli kilkanaście sezonów.

Niechlubny tytuł najgorszej sesji wizerunkowej sezonu jesień-zima 2015/2016 przyznajemy marce Solo Femme. Właścicielem marki jest nieco tajemniczo brzmiące Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Quattro Grabara Janik. Śmiemy twierdzić, że panowie Bogdan Józef Grabara i Krzysztof Wiesław Janik dawno nie przeglądali choćby najbardziej popularnych i powszechnie dostępnych kolorowych magazynów z modą. Z jakiegoś powodu uznali, że wystarczy buty zabrać na Bali i sfotografować na hotelowej kanapie lub na tle basenu i sukces murowany. Skąd wiemy, że to Bali i że hotel? Otóż firma do mediów rozesłała komunikat prasowy, w którym informuje, że „pod koniec czerwca na słonecznym Bali odbyła się sesja zdjęciowa marki Solo Femme. Zdjęcia wykonano w ekskluzywnych hotelach Intercontinental Bali Resort, Warwick Ibah Luxury Villas&SPA oraz Bali Fivelements Puri Ahimsa. Wyjątkowe wnętrza, balijska roślinność i architektura doskonale wpasowały się w klimat kolekcji jesień/zima 2015/2016. W aranżacji zdjęć wykorzystano stylowe, azjatyckie wnętrza, hotelowe ogrody, baseny i kanały wodne.”

Ani wyjątkowe wnętrza, ani balijska roślinność, ani architektura nie uratowały tych zdjęć. Buty zwyczajnie, bez pomysłu postawiono na murku, fotelu i stole. Choć każde zdjęcie jest tu złe, chyba najbardziej kuriozalnie prezentuje się pantofel na wysokiej szpilce wciśnięty w ramiona Buddy.

Solo Femme. Prezentujemy sesję wizerunkową jesienno-zimowej kolekcji. Bez fotografa, bez stylisty, bez pomysłu. Nawet Bali tu nie pomoże.

Autor: Wei
efferata

efferata | | Zgłoś

i wszystko to wzieli bez drugich par. Biedne samotne buty. Zakladam, ze wyslali fotografa wizzairem i to poza sezonem (brak slonca). Cudo.

gość

gość | | Zgłoś

A ja polece na Bali zrobic zdjecia w podobnej tonacji lol lol

marzenka47

marzenka47 | | Zgłoś

a mnie się podobają i widać buty przynajmniej ... tylko tego jacobsa się dopatrzeć nie mogę lol a no i patrząc na komentarze to pewnie jestem prezesem synem prezesa córką prezesa albo ... o żoną prezesa...

gość

gość | | Zgłoś

I dzieki tej beznadziejnej kampani rozpromuja marke, bo czy ktos z Was slyszal wczesniej o marce solo femme?

racuch

racuch | | Zgłoś

logo też mają "inspirowane"
polecam do porównania - latitude femme

Koko flanel

Koko flanel | | Zgłoś

Ale dramat! Chyba promocja u lokalnych dilerów była i coś mocniejszego wciągnęli.

marketingowiec

marketingowiec | | Zgłoś

Efekt marketingowy osiągnięty. Są na Snobce? Są! :) I o to chodziło! Respect! Teraz każdy zna nazwę firmy i nazwę kolekcji :)

gość

gość | | Zgłoś

autor: racuch
logo też mają "inspirowane"
polecam do porównania - latitude femme
Faktycznie, jest właściwie identyczne (pomijając inne pierwsze słowo w logo). Sesja też, z tego co widzę, była inspirowana.

gość

gość | | Zgłoś

Wei mam pytanie jak bardzo firma Solo Femme zaszla ci za twe pazurki ? Nie dala zarobic ? Zadaj sobie troche trudu i poprzegladaj zdjecia w magazynach modowych a potem krytykuj bo to najlatwiejsze .A i jeszcze jedno szefowie wymieniani z nazwiska moga narobic Wam klopotow za znieslawienie .

gość

gość | | Zgłoś

buty -tragedia


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja