2 Komentarze

Tagi Estee Lauder rak piersi kampania Estee Lauder Tommy Hilfiger Clinique La Mer Bobbi Brown Bumble and Bumble Lab Series Skincare for Men różowa wstążka kampania na rzecz walki z rakiem piersi

Pokonamy raka piersi. Razem mamy większą siłę – kampania Estee Lauder

W październiku nie zapominamy o raku piersi. Kilka dni temu pisałyśmy o tym, jakie produkty z Różową Wstążką w tym roku przygotowała firma Avon. Teraz bardzo zależy nam, żebyście przeczytały o Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi firmy Estee Lauder.

Czy wiecie skąd wziął się symbol Różowej Wstążki? Jej współtwórczynią jest nieżyjąca już Evelyn H. Lauder, która założyła także Fundację na rzecz Badań nad Rakiem Piersi i zapoczątkowała globalną Kampanię. Pomogła on już ocalić miliony kobiet. Ma ona na celu walkę z rakiem piersi, zbiera fundusze na kluczowe badania medyczne. Działa już w ponad siedemdziesięciu krajach i do tej pory zgromadziła 53 miliony dolarów, m.in. zainwestowane były w badania nad szczepionką na wczesnego raka piersi.

W tegorocznej Kampanii znajdziemy wiele kosmetyków z Różową Wstążką, 20 % ceny każdego z nich zasili konto fundacji. Nie są to tylko produkty Estee Lauder, ale także innych marek należących do tego koncernu, np. Bobbi Brown, Clinique, La Mer, Lab Series Skincere for Men. Jeśli kupicie któryś z nich, będzie to wsparcie dla  badań nad rakiem piersi, które prowadzone są pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego w Szczecinie.

Do Kampanii w tym roku dołączyły też Polskie Linie Lotnicze LOT. W październiku wszyscy pracownicy służby naziemnej i personel pokładowy mają przypięte różowe wstążeczki. W gronie partnerów Kampanii znalazły się też takie firmy jak: Medicover, Ania Kruk, Wittchen, Yankee Candle. A także warszawska restauracja Belvedere, gdzie przez cały październik jest w menu „różowy deser”. Część dochodu z jego sprzedaży zasili badania nad lekiem na raka piersi.

Widziałyście już podświetlony na różowo PKiN? To też zasługa Kampanii. Co roku 200 budynków na świecie w październiku zmienia kolor na różowy. Ciekawą inicjatywą jest też płyta „PINK in PINK” stworzona wspólnie z Universal Polska.

Produkty z różową wstążką 2014 – warto zwrócić na nie uwagę!

Autor: Dorota
gość

gość | | Zgłoś

Cudowna akcja, niewątpliwie cenna. Ale... Nie od dziś wiadomo, że leczenie bywa często nieskuteczne w zaawansowanym stadium nowotworu. Profilaktyka raka piersi (i nie tylko) to podstawa. Bezpłatne badania oferowane są paniom w dość zaawansowanym wieku. Dostępność ginekologów z dobrym sprzętem diagnostycznym w mniejszych miejscowościach żadna lub znikoma. Wizyty refundowane? Czy komuś udało się dostać do dobrego lekarza w ramach zwykłego ubezpieczenia zdrowotnego?

gość

gość | | Zgłoś

czy usg piersi jest refundowanie NIE. a składki płaciły złodziejskie. dobry ginekolog to 200 zł wizyta. a jakie są nasze pensję. mówi się tyle o profilaktyce a są obszary w polsce gdzie ginekolodzy nie robią badań piersi bo się nie znają.

dziks

dziks | | Zgłoś

a w składzie kosmetyków kancerogenne składniki,,..gratulacje


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja