56 Komentarzy

Tagi perfumy Si Lolita Lolita Lempicka różowy pieprz bergamotka mandarynka kwiaty Laku groszek heliotrop ambra paczuli bób tonka

Si Lolita de Lolita Lempicka

Si Lolita de Lolita Lempicka

„Gdyby to była tkanina, na pewno byłby to muślin. Na nim kwiatowy i polka-dot wzór – ponadczasowy i niezwykle kobiecy charakter”. Za pomocą takiego porównania opisywany jest zapach Si Lolita de Lolita Lempicka. Oryginalny i śmiały charakter Si Lolita zainspirowany został tradycyjnymi, męskimi nutami pieprzowymi.

Nuty głowy akcentowane są przez ziarna różowego pieprzu oraz cytrusowe aromaty bergamotki i mandarynki.

Nuta serca przesycona jest wonią kwiatów Laku, słodkim groszkiem, heliotropem.

Nuty głębi to pieprzowa, ostra guma Elemi, pobudzająca ambra, paczuli i słodka fasola Tonka.

Cena: 380 zł (80ml EDP), 299 zł (50ml EDP), 199 zł (30ml EDP)
Kupisz w autoryzowanych perfumeriach.

Si Lolita de Lolita Lempicka

Autor: Wei
qwerty12345

qwerty12345 | | Zgłoś

Uwielbiam Lolitę, ale wolę klasyczne "fioletowe jabłuszko".

veganka

veganka | | Zgłoś

Śliczne zapachy, choć dla niektórych przesłodzone. Zapach wyczuwalny po całym dniu, nawet po praniu (piorę ubrania w eko orzechach). Ja jestem fanką LL :)

amt

amt | | Zgłoś

Nie lubię Lempickiej-żaden z jej zapachów nie przypadł mi do gustu,ale chętnie powącham ten nowy-z czystej ciekawości:)

gość...

gość... | | Zgłoś

Jesli zostal zainspirowany "typowymi,meskimi nutami pieprzowymi" to pewnie duzo stracil w tej typowej dla Lolity slodkosci.

LL:)

LL:) | | Zgłoś

299 zl za 50 ml...troche drogo jak dla mnie wiec poczekam do Gwiazdki,moze sie sypnie rodzinka :D

siiii

siiii | | Zgłoś

okropny jest zapach tych perfum ze zdjęcia, mocny i duszący. nie wiem jaka kobieta zdecydowałaby się na zakup takich śmierdziuchów.

gość432423

gość432423 | | Zgłoś

autor: siiii
okropny jest zapach tych perfum ze zdjęcia, mocny i duszący. nie wiem jaka kobieta zdecydowałaby się na zakup takich śmierdziuchów.
to nie zapach dla osob, ktore uzywaja bezpieczny light blue dc, tylko dla kobiet odwaznych i pewnych siebie. nie znasz sie to sie nie odzywaj.

redlight

redlight | | Zgłoś

Ten zapach jest przepiękny, kiedyś dostałam próbkę w drogerii i zakochałam się w nich od razu ;)

Sylwinna

Sylwinna | | Zgłoś

Piękne prefumy, mam Lolite Lempnickiej. Cudowne są.

karolinapl

karolinapl | | Zgłoś

ten nie jest slodki ale tez nie ciezki, jako zwolenniczka ciezkich meskich zapachow uwazam ze jest godny uwagi. mi sie bardzo podoba

gośćóweczka19

gośćóweczka19 | | Zgłoś

ciekawe kto to w ogóle kupuje. Straszna drożyzna! Trzeba mieć nieźle niepookładane w głowie żeby dać za jakąś pachnącą wodę (pachnącą to fakt, ale nadal wodę!) tyle kasy! 200 zł za 30ml? ja kupuję 100ml juz od kilkunastu złotych i też długo i ładnie pachną.

LuiLu

LuiLu | | Zgłoś

są śliczne... mi kojarzą się z zapachem kolorowych karteczek, jakie zbierało się w dzieciństwie :)

gość666

gość666 | | Zgłoś

autor: gośćóweczka19
ciekawe kto to w ogóle kupuje. Straszna drożyzna! Trzeba mieć nieźle niepookładane w głowie żeby dać za jakąś pachnącą wodę (pachnącą to fakt, ale nadal wodę!) tyle kasy! 200 zł za 30ml? ja kupuję 100ml juz od kilkunastu złotych i też długo i ładnie pachną.


Już nawet nie będe komentować, bo za 100 złotych to mozna kupic jedynie ordynarnie śmierdzące podróby, nie ma to nic wspólnego z 'ładnym pachnieniem', o czym pewnie wie Twoje otoczenie...
A perfumy kupuje się w perfumeriach internetowych, jest i o 100% taniej, i nie trzeba przepłacać.

gość666

gość666 | | Zgłoś

autor: gość666
autor: gośćóweczka19
ciekawe kto to w ogóle kupuje. Straszna drożyzna! Trzeba mieć nieźle niepookładane w głowie żeby dać za jakąś pachnącą wodę (pachnącą to fakt, ale nadal wodę!) tyle kasy! 200 zł za 30ml? ja kupuję 100ml juz od kilkunastu złotych i też długo i ładnie pachną.


Już nawet nie będe komentować, bo za 100 złotych to mozna kupic jedynie ordynarnie śmierdzące podróby, nie ma to nic wspólnego z 'ładnym pachnieniem', o czym pewnie wie Twoje otoczenie...
A perfumy kupuje się w perfumeriach internetowych, jest i o 100% taniej, i nie trzeba przepłacać.


Oczywiście chodziło mi i kilkanaście złtych za 100 ml, nie 100 złotych.

gość1111

gość1111 | | Zgłoś

autor: gośćóweczka19
ciekawe kto to w ogóle kupuje. Straszna drożyzna! Trzeba mieć nieźle niepookładane w głowie żeby dać za jakąś pachnącą wodę (pachnącą to fakt, ale nadal wodę!) tyle kasy! 200 zł za 30ml? ja kupuję 100ml juz od kilkunastu złotych i też długo i ładnie pachną.
dziwczyneczko!!!co ty wogole wypisujesz???!!!woda toaletowa za kilkanascie zlotych???nie badz smieszna.artykul jest o zapachu lolity lempickiej,nijak sie ma ten twoj komentarz.porazka!!kto udziela sie na forum??gwiazdy ktore kupuja "wody toaletowe" za kilkanascie zlotych

gość123546

gość123546 | | Zgłoś

autor: gośćóweczka19
ciekawe kto to w ogóle kupuje. Straszna drożyzna! Trzeba mieć nieźle niepookładane w głowie żeby dać za jakąś pachnącą wodę (pachnącą to fakt, ale nadal wodę!) tyle kasy! 200 zł za 30ml? ja kupuję 100ml juz od kilkunastu złotych i też długo i ładnie pachną.

no przepraszam Cie,ale są zapachy i "zapachy"... nie zapominaj,że płaci się nie tylko za sam zapach,ale i za opakowanie, flakonik oraz markę. Większość osób zdaje sobie z tego sprawę,a luksus posiadania takich perfum jest nieporównywalny do nieoryginalnych.

qwerty12345

qwerty12345 | | Zgłoś

autor: gośćóweczka19
ciekawe kto to w ogóle kupuje. Straszna drożyzna! Trzeba mieć nieźle niepookładane w głowie żeby dać za jakąś pachnącą wodę (pachnącą to fakt, ale nadal wodę!) tyle kasy! 200 zł za 30ml? ja kupuję 100ml juz od kilkunastu złotych i też długo i ładnie pachną.
Sprawdź czy nie pomyliłaś portali, bo to snobka.pl, a nie bravo.pl :/ Porządne, trwałe, markowe PERFUMY (EDP - perfumy, EDT - woda toaletowa, tańsza i mniej trwała) są drogie, pachnące chemią, nietrwałe PODRÓBY są tanie. Pewnie te twoje zapaszki pachną ok. 3 godzin (swoją drogą jakbym miała takie g*wno kupić to wolałabym na dobry dezodorant kasę wydać) - taka Lolita jest wyczuwalna na ubraniu nawet po miesiącu. I tak, kupujemy w tej cenie pachnącą wodę, bo 100% ekstrakt jest a) zbyt intensywny, b) masakrycznie drogi. Poczytaj sobie w necie na temat perfum(tylko nie samosię czy inne badziewie) i sposobach ich produkcji zanim następnym razem taką głupotę napiszesz.

pppppp

pppppp | | Zgłoś

autor: qwerty12345
autor: gośćóweczka19
ciekawe kto to w ogóle kupuje. Straszna drożyzna! Trzeba mieć nieźle niepookładane w głowie żeby dać za jakąś pachnącą wodę (pachnącą to fakt, ale nadal wodę!) tyle kasy! 200 zł za 30ml? ja kupuję 100ml juz od kilkunastu złotych i też długo i ładnie pachną.
Sprawdź czy nie pomyliłaś portali, bo to snobka.pl, a nie bravo.pl :/ Porządne, trwałe, markowe PERFUMY (EDP - perfumy, EDT - woda toaletowa, tańsza i mniej trwała) są drogie, pachnące chemią, nietrwałe PODRÓBY są tanie. Pewnie te twoje zapaszki pachną ok. 3 godzin (swoją drogą jakbym miała takie g*wno kupić to wolałabym na dobry dezodorant kasę wydać) - taka Lolita jest wyczuwalna na ubraniu nawet po miesiącu. I tak, kupujemy w tej cenie pachnącą wodę, bo 100% ekstrakt jest a) zbyt intensywny, b) masakrycznie drogi. Poczytaj sobie w necie na temat perfum(tylko nie samosię czy inne badziewie) i sposobach ich produkcji zanim następnym razem taką głupotę napiszesz.
EDP to woda perfumowana. Na perfumy stać nielicznych.

gość111111

gość111111 | | Zgłoś

autor: pppppp
autor: qwerty12345
autor: gośćóweczka19
ciekawe kto to w ogóle kupuje. Straszna drożyzna! Trzeba mieć nieźle niepookładane w głowie żeby dać za jakąś pachnącą wodę (pachnącą to fakt, ale nadal wodę!) tyle kasy! 200 zł za 30ml? ja kupuję 100ml juz od kilkunastu złotych i też długo i ładnie pachną.
Sprawdź czy nie pomyliłaś portali, bo to snobka.pl, a nie bravo.pl :/ Porządne, trwałe, markowe PERFUMY (EDP - perfumy, EDT - woda toaletowa, tańsza i mniej trwała) są drogie, pachnące chemią, nietrwałe PODRÓBY są tanie. Pewnie te twoje zapaszki pachną ok. 3 godzin (swoją drogą jakbym miała takie g*wno kupić to wolałabym na dobry dezodorant kasę wydać) - taka Lolita jest wyczuwalna na ubraniu nawet po miesiącu. I tak, kupujemy w tej cenie pachnącą wodę, bo 100% ekstrakt jest a) zbyt intensywny, b) masakrycznie drogi. Poczytaj sobie w necie na temat perfum(tylko nie samosię czy inne badziewie) i sposobach ich produkcji zanim następnym razem taką głupotę napiszesz.
EDP to woda perfumowana. Na perfumy stać nielicznych.
nie wszedzie mozna tez kupic prawdziwe perfumy,w zwyklych drogeriach to i czasem jest problem z zakupieniem nawet wody perfumowanej..a perfumy to pewnie tylko w rozlewniach

Monika30

Monika30 | | Zgłoś

Lolita ma piękne zapachy i bardzo długo utrzymujące się na ciele i ubraniach, ostatnio nawet zamawiałam na perfumytaniej.pl ,cena świetna bo za 100ml dałam ok 120zł;))))))Jestem zachwycona zapachem i nie tylko ja ;);P


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja