5 Komentarzy

Tagi Solar kampania identyfikacja

Solar zmienia styl: metamorfoza gwarancją sukcesu?

W sieci możemy już oglądać pierwsze zdjęcie z nowej kampanii wizerunkowej polskiej marki Solar (Zobaczcie ostatnią kampanię TUTAJ). Top modelka Ola Rudnicka patrzy w rozmarzona w dal. Za obiektywem stanął jeden z najzdolniejszych fotografów młodego pokolenia, Adam Pluciński, a sesję stylizowała Zuzanna Kuczyńska, związana przez długi czas z „Elle”.

Uwagę zwracają nie tylko stonowane, ale szlachetne ubrania, ale także odświeżone, lżejsze, bardziej nowoczesne logo marki. Solar chce iść w kierunku konkurencyjnych marek Aryton i Simple, które już od kilku sezonów wprowadzają zmiany w identyfikacji graficznej, stylu i sposobach promocji.

Czy Solar, który do tej pory kojarzył się z dobrymi dzianinami dla kobiet 40+, ma szansę zdobyć młodszy segment rynku? Wydaje się, że formuła: modny fotograf plus top modelka plus lekko chłopięce ubrania, zda egzamin.

Pytanie jednak, jak na przemianę zareagują wierne klientki marki. Zarówno Aryton jak i Solar borykają się z podobnym problemem. Choć nowoczesnymi kampaniami i trendowym wzornictwem przekonały do siebie część młodej, ale zamożnej, więc zorientowanej na jakość klienteli, ale zaryzykowały stratę bardziej konserwatywnych klientek, dla których punktem odniesienia nie są młode polskie top modelki.

W przypadku marki Solari mamy jednak poczucie, że jeśli uda się zachować równowagę między nowym opakowaniem, a sprawdzoną jakością, mogą liczyć na sukces. Dobra średnia półka w Polsce wciąż wydaje się być nie do końca obsadzona.

Solar zmienia styl: metamorfoza gwarancją sukcesu

Autor: Anna Konieczyńska
gość

gość | | Zgłoś

WAŻNE! Ilona Różalska ostrzega: wkrótce zagłada atomowa USA i Londynu! Zobacz koniecznie na youtube: Wstrząsające proroctwo dla USA - US Embassy, Warsaw

gość

gość | | Zgłoś

To jest odmłodzony wizerunek? Przez infantylne serduszka na szaliku ? Bo nic innego nawiązującego do odmładzającego stylu nie widać... Buty, które fajńie wyglądają na 20-latkach , będą wyglądać na40- latkach śmiesznie i dodawać im lat. Styl pańciowaty jak zwykle w solarze z zadęciem na ynteligencki look... Nic ciekawego -jak była , tak jest

gość

gość | | Zgłoś

Solar się popsuł. 10-8 lat temu to była modna marka. Całą moją szafę co sezon stanowił solar. Do kasy stało się w kolejce i dostawało się fajne gadżety za zakupy powyżej pewnej kwoty :) Od kilku lat nic tam nie kupuję, bo nic mi się nie podoba. Ostatnio, ze 3 lata temu kupiłam 3 pary spodni i naszyjnik. Obecnie sklepy solar świecą pustkami, a przy kasach nie ma nikogo! Może warto wrócić do "starego" stylu.

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
Solar się popsuł. 10-8 lat temu to była modna marka. Całą moją szafę co sezon stanowił solar. Do kasy stało się w kolejce i dostawało się fajne gadżety za zakupy powyżej pewnej kwoty :) Od kilku lat nic tam nie kupuję, bo nic mi się nie podoba. Ostatnio, ze 3 lata temu kupiłam 3 pary spodni i naszyjnik. Obecnie sklepy solar świecą pustkami, a przy kasach nie ma nikogo! Może warto wrócić do "starego" stylu.
dokładnie tez tak miałam :)

MartaGirlJ

MartaGirlJ | | Zgłoś

Nie jedne największe marki na świecie przechodziły metamorfozy za sprawą nowych dyrektorów kreatywnych, a rezultaty tych zmian były bardzo pozytywne. Mam nadzieję, że będzie tak z marka SOLAR - nie będzie "ograniczała wiekowo" swojej kolekcji.


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja