45 Komentarzy +16 Zdjęć

Tagi sukienka z frędzlami Mango

Sukienka Mango

Kontynuując sylwestrowe, ubraniowe poszukiwania pozostajemy dziś przy sprawdzonej ciemnej kolorystyce. Mała czarna jak wiadomo zawsze działa, a jeśli zestawić ją z efektownymi dodatkami za każdym razem może budzić podziw na nieco inny sposób. Tym razem sukienka występuje w wersji noworocznej, z tysiącem frędzli i błyszczącymi wykończeniami.

Poliestrowa sukienka ma podkoszulkowy krój z wyokrąglonym dekoltem i szerokimi ramiączkami. Półprzezroczystą górę obszywają ciemne lamówki. Dół natomiast cały pokrywają nachodzące na siebie warstwy cieniutkich frędzli. O efekcie jaki na parkiecie wywołuje tego typu fason nie trzeba chyba pisać. Do tego pantofle na wysokich obcasach, mała torebka oraz super modne w tym sezonie długie, skórzane rękawiczki i kreacja gotowa.
  
Cena: 249 zł

Kupisz w sieci sklepów Mango.


Autor: Wei

Dodaj zdjęcia do komentarza (maksymalnie 5 zdjęć).

Dozwolone formaty plików to: jpg, png, gif do 20MB.

Wybierz zdjęcia
gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

nie najlepsze zdjęcie , g... widze :/

Guinevre

Guinevre | | Zgłoś | Odpowiedz

Fajna bardzo, trochę jak z lat 20-tych. Ta piórkowa z Zary, którą wkleiła Bandicoot też świetna!

Fifka Nabita

Fifka Nabita | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: BANDICOOT
Jak dla tancereczki :) Mi się podobała z Zary , a taka ze skóry :)
Frędzle potrafią bosko wirować w tańcu(!) - byle tylko partner frędzlem nie był ;p
Tę skórzaną Zary nawet z ciekawości przymierzałam bez zamiaru kupna. I wiem jedno - ciężka jak diabli! ;)

Mango wydaje się być jej przeciwieństwem - lekka i nie pozbawiona dozy kabaretowego szaleństwa. Całkiem niezła.

Poniżej kolejny ciężki kaliber - Prada.

BANDICOOT

BANDICOOT | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: Fifka Nabita
autor: BANDICOOT
Jak dla tancereczki :) Mi się podobała z Zary , a taka ze skóry :)
Frędzle potrafią bosko wirować w tańcu(!) - byle tylko partner frędzlem nie był ;pTę skórzaną Zary nawet z ciekawości przymierzałam bez zamiaru kupna. I wiem jedno - ciężka jak diabli! ;)Mango wydaje się być jej przeciwieństwem - lekka i nie pozbawiona dozy kabaretowego szaleństwa. Całkiem niezła.Poniżej kolejny ciężki kaliber - Prada.

No to to już pod zbroje podchodzi :)

Fifka Nabita

Fifka Nabita | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: BANDICOOT
autor: Fifka Nabita
autor: BANDICOOT
Jak dla tancereczki :) Mi się podobała z Zary , a taka ze skóry :)
Frędzle potrafią bosko wirować w tańcu(!) - byle tylko partner frędzlem nie był ;pTę skórzaną Zary nawet z ciekawości przymierzałam bez zamiaru kupna. I wiem jedno - ciężka jak diabli! ;)Mango wydaje się być jej przeciwieństwem - lekka i nie pozbawiona dozy kabaretowego szaleństwa. Całkiem niezła.Poniżej kolejny ciężki kaliber - Prada.
No to to już pod zbroje podchodzi :)
Kołczuga jak się patrzy ;)
Piosenka o 'tańczących frędzlach'
http://www.youtube.com/watch?v=G_MsEeaRfho

MGIELKA

MGIELKA | | Zgłoś | Odpowiedz

Z zary kiecka jest fajniejsza.Ja postawilam na mango,ale inny model...

Coco

Coco | | Zgłoś | Odpowiedz

Frędzle tak, ale tylko cieniutkie, z lekkiego materiału. Mam spódnicę Armaniego z długimi frędzlami, nie tylko w tańcu, ale przy samym chodzeniu prezentuje się znakomicie.

LadyLike

LadyLike | | Zgłoś | Odpowiedz

Ta z Mango bardzo mi się podoba. Jest zwiewna i delikatna.

BANDICOOT tą z Zary z cekinami i piórami przymierzałam...Ale czułam się jak struś! ;-)

autor: BANDICOOT
Jak dla tancereczki :) Mi się podobała z Zary , a taka ze skóry :)

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Dziewczyny co myslicie o tej sukience,jakie dodatki????

hypnotic

hypnotic | | Zgłoś | Odpowiedz

Fajna :-) Szczegolnie w zestawieniu z tymi dlugimi rekawicami. W ogole w tej kolekcji Mango ma sliczne sukienki, wlasnie tam kupilam moja zielona :-)

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Kochane moje snobki pomozcie prosze, czy ta sukienka na studniowke sie nadaje? Z jakimi dodatkami? Sorry za brak logina ale nie moge sie zarejestrowac nie wiedziec czemu. Jestem katka:)

hypnotic

hypnotic | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: gość
Kochane moje snobki pomozcie prosze, czy ta sukienka na studniowke sie nadaje? Z jakimi dodatkami? Sorry za brak logina ale nie moge sie zarejestrowac nie wiedziec czemu. Jestem katka:)

Nadaje sie :-) Pomysl tylko jaki masz styl i jaki chcesz uzyskac look. Jesli klasyczny, zdecyduj sie na skromne, eleganckie buty i torebke, najlepiej w czerni. Srebrne dodatki nadadza Ci bardzo modny look. Jesli postawisz na ekstrawagancje wybierz lakierowane buty w kolorze np. fioletowym :-)

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Nadaje sie :-) Pomysl tylko jaki masz styl i jaki chcesz uzyskac look. Jesli klasyczny, zdecyduj sie na skromne, eleganckie buty i torebke, najlepiej w czerni. Srebrne dodatki nadadza Ci bardzo modny look. Jesli postawisz na ekstrawagancje wybierz lakierowane buty w kolorze np. fioletowym :-)

Sukienke te wybralam dla mojej siostry na studniowke. Ja zalozylabym mega wysokie obcasy z odslonietym noskiem, ale ona nie dala sie niestety na nie namowic. Na szyje wybralysmi swietny bizuteryjny krawacik, myslalam o paseczku w tym samym tonie, najwiekszy klopot w butach, nie moga byc za wysokie, a przy takiej sukience takie wlasnie bylyby najlepsze

Fifka Nabita

Fifka Nabita | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: gość
Nadaje sie :-) Pomysl tylko jaki masz styl i jaki chcesz uzyskac look. Jesli klasyczny, zdecyduj sie na skromne, eleganckie buty i torebke, najlepiej w czerni. Srebrne dodatki nadadza Ci bardzo modny look. Jesli postawisz na ekstrawagancje wybierz lakierowane buty w kolorze np. fioletowym :-)Sukienke te wybralam dla mojej siostry na studniowke. Ja zalozylabym mega wysokie obcasy z odslonietym noskiem, ale ona nie dala sie niestety na nie namowic. Na szyje wybralysmi swietny bizuteryjny krawacik, myslalam o paseczku w tym samym tonie, najwiekszy klopot w butach, nie moga byc za wysokie, a przy takiej sukience takie wlasnie bylyby najlepsze
Ten krawacik ma być założony do sukienki bombki piętro wyżej ?

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Fifka myslisz ze taki krawacik na szyje do bombki to zly pomysl? katka

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: Fifka Nabita
autor: gość
Nadaje sie :-) Pomysl tylko jaki masz styl i jaki chcesz uzyskac look. Jesli klasyczny, zdecyduj sie na skromne, eleganckie buty i torebke, najlepiej w czerni. Srebrne dodatki nadadza Ci bardzo modny look. Jesli postawisz na ekstrawagancje wybierz lakierowane buty w kolorze np. fioletowym :-)Sukienke te wybralam dla mojej siostry na studniowke. Ja zalozylabym mega wysokie obcasy z odslonietym noskiem, ale ona nie dala sie niestety na nie namowic. Na szyje wybralysmi swietny bizuteryjny krawacik, myslalam o paseczku w tym samym tonie, najwiekszy klopot w butach, nie moga byc za wysokie, a przy takiej sukience takie wlasnie bylyby najlepsze
Ten krawacik ma być założony do sukienki bombki piętro wyżej ?
Ojej, a moze przemyslcie jeszcze raz kwestie krawacika?

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

widze ze wam sie krawacik nie podoba. Mnie sie wydawalo, ze dlugi krawacik fajnie zagra z okragla bryla bombki. Katka

Fifka Nabita

Fifka Nabita | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: gość
Fifka myslisz ze taki krawacik na szyje do bombki to zly pomysl? katka
Tak myślę :)

tabaka

tabaka | | Zgłoś | Odpowiedz

Ja w tym sezonie postawiłam na taką sukienkę...na siłę coś niecoś ją z tą łaczy, bo też składa się z warstw...ale pasów materiału , a nie frędzli :)