382 Komentarze

Tagi operacje plastyczne celebryci celebryci po operacjach operacje plastyczne polskich gwiazd chirurgia plastyczna medycyna estetyczna

Top 10. Polscy celebryci po operacjach plastycznych

Botoks, korekta nosa oraz korekta powiek dolnych i górnych – to najczęściej przeprowadzane zabiegi wśród celebrytów. Choć zmianę w ich wyglądzie widać już na pierwszy rzut oka, wielu z nich wypiera się operacji plastycznych, twierdząc, że metamorfoza jest zasługą diety i zdrowego trybu życia. Kilkoro celebrytów opowiedziało jednak o swoich zabiegach wprost, przyznając się, co przeszkadzało im w wyglądzie i jak za pomocą zabiegów uporali się ze swoimi defektami.

Oto 10 polskich celebrytów, którzy mają za sobą operacje plastyczne i/lub zabiegi medycyny estetycznej.

Poprzednie Zdjęcie 1/12 Następne

Sonia Bohosiewicz

Sonia Bohosiewicz

Do grona polskich celebrytek decydujących się na metamorfozę w gabinetach medycyny estetycznej zalicza się Sonia Bohosiewicz, która na operacje plastyczne wydała ponad 20 tys. złotych. Aktorka zdecydowała się m.in. na botoks, modelowanie kości policzkowych i brody, powiększenie ust i podniesienie łuku brwiowego.

Dodaj zdjęcia do komentarza (maksymalnie 5 zdjęć).

Dozwolone formaty plików to: jpg, png, gif do 20MB.

Wybierz zdjęcia
gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Krzysiu Ibisz niestety wczesniej lepiej wygladal, teraz taki plastusiowaty, mysle ze moglby sie atrakcyjnie zestarzec

gogorek

gogorek | | Zgłoś | Odpowiedz

Bardzo nie podobają mi się te pompowane usta.

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Ewa Minge była taką ładną kobietą ....

Rysiek015

Rysiek015 | | Zgłoś | Odpowiedz

Moim zdaniem Sonia niczym sie nie różni , oprócz tego że na drugim zdjęciu jest szczuplejsza i bardziej opalona :-)
Ktoś chyba trochę na siłę próbuje nam wmówić że miała operację plastyczną

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

zdjęcia pokazujące przed wykopujecie ch.. wie skąd. nawet miss world może byc najbrzydsza na nich. no ale musi być zaj.. różnica. wiocha

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

A co oni celebrują...? proszę o odpowiedź w języku polskim.

krycek

krycek | | Zgłoś | Odpowiedz

zakochałem się w Ewie z tego lewego zdjęcia. to była naprawdę nietuzinkową uroda- taka egipska bogini

i

i | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: krycek
zakochałem się w Ewie z tego lewego zdjęcia. to była naprawdę nietuzinkową uroda- taka egipska bogini
no... a z prawej myslalem ze to ta amerykanska kobieta kot - powaga.

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: gość
Krzysiu Ibisz niestety wczesniej lepiej wygladal, teraz taki plastusiowaty, mysle ze moglby sie atrakcyjnie zestarzec
nie prawda teraz lepiej

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Jeszcze Krystyna Janda, ale wyszło pięknie.

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

ten ibisz to fajna dupa chetnie bym sie wyjebal z min jest z branzy

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

dobrze zrobila, odmlodzila sie o jakies 15 lat!

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

wiekszosc wyglada gorzej po niz przed. Kiepscy ci chirurdzy- pewnie za pare lat zdjecia takich spapranych twarzy beda w podrecznikach dla chirurgow plastycznych jak przyklad zlych ooperacji.

zwykła baba

zwykła baba | | Zgłoś | Odpowiedz

jesli chodzi o sonie wystarczyło zmienic kolor włosów i makijaż ...dzis jest ład nie za parenaście lat bedzie tragedia..i co wtedy?

boby

boby | | Zgłoś | Odpowiedz

Minge wygląda "po" , jak wampirzyca ...

boby

boby | | Zgłoś | Odpowiedz

Górniak , ładniej wyglądała "przed"

ohyda

ohyda | | Zgłoś | Odpowiedz

Jak zdzira, usta po botoksie jakby całe życie robiła loda, wulgarne - w PRL takie usta bez botoksu miały panie wiadomej profesji. Z ładnej dziewczyny zrobiła sie maszkara. I tyle

zwykła baba

zwykła baba | | Zgłoś | Odpowiedz

powinna se wagine powiększyc większy byłby ubaw..co te baby z tymi sztucznymi ohydnymi ustami wymyslają?????

marydół

marydół | | Zgłoś | Odpowiedz

masakra, a szyja jak u 70 latki

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Sonia wyglada korzystniej po operacji


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja