13 Komentarzy

Tagi zamienniki kosmetyczne konturowanie twarzy makijaż twarzy puder wielofunkcyjny zestaw do konturowania Sephora puder róż bronzer rozświetlacz

Zamienniki kosmetyczne: puder + bronzer + rozświetlający róż

Niedawno otrzymaliśmy bardzo frapujący mail od jednej z czytelniczek z prośbą o pomoc w odnalezieniu pewnego kosmetyku. Była to okrągła, kompaktowa paleta do makijażu twarzy z pudrem, bronzerem i rozświetlającym różem podpatrzona w programie "Mistrzyni Makijażu" na kanale TLC. Program można obejrzeć TUTAJ.

My wiemy, że był to prosty zestaw do konturowania Sculpting Disc marki Sephora (Cena: ok. 65 zł), zawierając ujednolicający puder matujący, puder brązujący do modelowania twarzy i mocno rozświetlający róż. To gadżet bardzo przydatny, zwłaszcza dla pań, które nie chcą nosić zbyt dużo pudełeczek w swojej kosmetyczce. Jeżeli wielokolorowe róże z bronzerem (szukaliśmy ich TUTAJ) i pudry w typie słynnych pryzm (szukaliśmy ich TUTAJ) nie przypadły Wam do gustu, dziś wspólnie poszukamy kosmetyków podobnych do propozycji Sephory.

Szukasz zamiennika kosmetyku? Pisz na adres:
info@snobka.pl

Autor: Uriko

Dodaj zdjęcia do komentarza (maksymalnie 5 zdjęć).

Dozwolone formaty plików to: jpg, png, gif do 20MB.

Wybierz zdjęcia
czarownica09

czarownica09 | | Zgłoś | Odpowiedz

Kurcze ... warte wyprobowanai dziewczyny? wyglada na pomocna rzecz. Piszcie czy nie bubel! pozdrawiam

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

ja nie mam pewnosci co tych tanich kosmetyków np z sephory, boje sie ze zaoszczedze na pudrze a wydam na dermatologa ...

suuuu

suuuu | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: gość
ja nie mam pewnosci co tych tanich kosmetyków np z sephory, boje sie ze zaoszczedze na pudrze a wydam na dermatologa ...
nowe kosmetyki sa ok,ale nie radze ci uzywac testerow i nie daj sie malowac przez dziewczyny..

Koala

Koala | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: czarownica09
Kurcze ... warte wyprobowanai dziewczyny? wyglada na pomocna rzecz. Piszcie czy nie bubel! pozdrawiam
Jak dla mnie super. Mam już drugie opakowanie. Bronzer idealny-ciężko zrobić sobie nim "krzywdę", a rozświetlacz pięknie spełnia swoją rolę. Puder nie daje krycia ale dobrze matuje. Polecam! :)

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Miałam to juz z 2 lata temu.
Beznadzieja, nie ma żadnego efektu, nie polecam, jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego!

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

Ja mialam ten produkt i zlozylam do konca puder ok trzyma sie caly dzien bronzer nie za ciemny i nei robi plan i rozswietlacz robi swoje godne polecenia trio..

ella bella

ella bella | | Zgłoś | Odpowiedz

Mnie się udało go kupić za pół ceny i jestem b zadowolona

autor: czarownica09
Kurcze ... warte wyprobowanai dziewczyny? wyglada na pomocna rzecz. Piszcie czy nie bubel! pozdrawiam

ola1983

ola1983 | | Zgłoś | Odpowiedz

godne polecenia są rozświetlacze z inglota masz w paletce kilka odcieni mieszasz je ze soba efekt jest zalezny od ilosci nalożenia ale wystarcza na długo i super rozświetla

sdsd

sdsd | | Zgłoś | Odpowiedz

Polecam bronzery/róże Virtual Pressed Blusher.
Tanie, bardzo fajne odcienie, fajnie się nakłada i trzymają długo.
Naprawdę polecam!

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

ten z sephory i elfa jest ok

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

ta sephora to taki badziew ze hej, w ogole maja slabe kosmetyki a ceny jak np loreal. Nie warto.

gość

gość | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: gość
ta sephora to taki badziew ze hej, w ogole maja slabe kosmetyki a ceny jak np loreal. Nie warto.
najlepsze roze jakie sa sa z sephory, mega trwale i bardzo dobrze napigmentowane

ewa678

ewa678 | | Zgłoś | Odpowiedz

bardzo lubię produkty od sephory, mam pewność że są ttrwałe i wykonane ze składników które nie zaszkodzą mojej delikatnej buzi

małgosia

małgosia | | Zgłoś | Odpowiedz

ten z sephory to zdecydowanie mój ulubieniec. Bardzo polecam

agata

agata | | Zgłoś | Odpowiedz

autor: małgosia
ten z sephory to zdecydowanie mój ulubieniec. Bardzo polecam
@małgosia zgadzam się! bardzo lubię produkty od sephory i tym razem także się nie zawiodłam

inka980

inka980 | | Zgłoś | Odpowiedz

polecam ten od sephory! jest świetny, produkt wysokiej jakości, długo się utrzymuje i delikatnie podkresla naszą urode


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja