56 Komentarzy

Tagi pikowana Atmosphere iButik ibutik.pl poniżej 100 zł

Znalezione w iButik: torebka Atmosphere 

Małe, pikowane torebki na łańcuszkach cieszą się ostatnio wyjątkowym powodzeniem. Kobiety pokochały je za funkcjonalność: sprawdzają się zarówno w ciągu dnia, jak i z wieczorową garderobą.

Długi łańcuszek w roli paska nadaje całości eleganckiego wykończenia, a możliwość przewieszenia torebki na ukos, czyni z niej wygodny dodatek. Marka Atmosphere proponuje torebkę w białym, lśniącym odcieniu i z ciemnymi lamówkami. Idealnie okrągła, zapinana jest na zamek błyskawiczny.

Cena: 40 zł

Szczegóły w serwisie ibutik.pl

Autor: Wei
gość

gość | | Zgłoś

nie lubię pikowanych torebek na łańcuszku- nawet jeżeli są od chanel.
a ta to po prostu koszmar

gość

gość | | Zgłoś

Okropna.

Ulrikam

Ulrikam | | Zgłoś

Wiem ze to nie miejsce ale może ktos tak przy okazji orientuje się gdzie w Lublinie mozna zrobic dobry kurs stylizacji paznokci (zel, akryl) Moze ktos ma kontakt do osoby ktora jest instruktorem, albo ktos robil pod patronatem firmy, prosze o pomoc ;) Z gory thx :)

Maciejka

Maciejka | | Zgłoś

No gdzie... z czym do ludzi :/
Nie lubię pikowanych rzeczy, a to to już wyjątkowy badziew.

Elro

Elro | | Zgłoś

Pikowane rzeczy to czyste ZLO! XD

Wszystko co pikowane kojarzy mi sie ze szlafroczkiem mojej babci i to jest moim zdaniem jedyna rzecz jaka jest dopuszczalna w 'formie' pikowanej - babciny szlafrok :D

gość

gość | | Zgłoś

uff..i jeszcze ten błysk:PP

bell23

bell23 | | Zgłoś

pikowane torebki są fajne ale ta jest KOSZMARNA !! za darmo bym jej nie chciała

gość

gość | | Zgłoś

pikowane są bardzo ładne, ale niestety nie białe, białe to niewypał, tak samo jak białe buty!

PRECZ Z BIAŁYMI TOREBKAMI I BUTAMI!!

gość

gość | | Zgłoś

ile??? oryginalna cena tej torebki to max 7 euro (czyli liczac po 4zl za euro- 28 zl). Poza tym widzialam ja na wyprzedazy za 1 euro... okropienstwo za 40 zl :D

gość

gość | | Zgłoś

40 zl.....hahaha....a w primarku pewnie nie wiecej niz 4 funy...zal...

gość

gość | | Zgłoś

Eh, ja za taka czarna, zaplacilam 4 euro w primarku. Z tego co wiem to euro nie stoi po 10 zl.

gość

gość | | Zgłoś

ja mam taka srebrna w ksztalcie serduszka-wiem ze jest tandetna ale naprawde czyms mnie urzekla i jestem z niej bardzo zadowolona :) no ale 40 zl? prosze was...przeciez na metce sa 4 funty:P

gość

gość | | Zgłoś

PRIMARK i wszystko jasne :)

Z ZYCIA WZIETE
dzisiaj jechalam autobusem do szkoly (mieszkam w UK) i jednej dziewczynie na moich oczach urwal sie pasek od torebki, kolezanka sie pyta gdzie kupila ona na to PRIMARK, padl komentarz 'wiec czego sie spodziewalas?' :)
Wszystko i na temat marki ATMOSPHERE w Primarku.

gość

gość | | Zgłoś

ja mam z mexxa piękna pikowana...:)

gość

gość | | Zgłoś

bazar

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
PRIMARK i wszystko jasne :)Z ZYCIA WZIETEdzisiaj jechalam autobusem do szkoly (mieszkam w UK) i jednej dziewczynie na moich oczach urwal sie pasek od torebki, kolezanka sie pyta gdzie kupila ona na to PRIMARK, padl komentarz 'wiec czego sie spodziewalas?' :)Wszystko i na temat marki ATMOSPHERE w Primarku.
Mam w sumie 4 torebki z Primarku i jakoś nic mi się nie urwało ;)

gość

gość | | Zgłoś

Torebka jak jest kazdy widzi,ale cena to juz prawdziwe przegięcie!

Elro

Elro | | Zgłoś

autor: gość
PRIMARK i wszystko jasne :)Z ZYCIA WZIETEdzisiaj jechalam autobusem do szkoly (mieszkam w UK) i jednej dziewczynie na moich oczach urwal sie pasek od torebki, kolezanka sie pyta gdzie kupila ona na to PRIMARK, padl komentarz 'wiec czego sie spodziewalas?' :)Wszystko i na temat marki ATMOSPHERE w Primarku.
Wydaje mi sie, ze nie chodzi o Primark jako taki, ale o to, ze to zwykla sieciowka bo przeciez tak jest. Jakbym sobie kupila torebke w H&M albo w Carry to tez bym sie nie spodziewala, ze bedzie wytrzymala. A torby z Primarku, jak kolezanka powyzej, tez mam i tez mi sie nic nie urwalo. Jeszcze :D

gość

gość | | Zgłoś

Kosztuje 2 funty.

gość

gość | | Zgłoś

Czy w sklepie ibutik są same takie paskudne rzeczy czy po prosu wybieracie najgorsze z możliwych? Biała pikowana torebka? No błagam, bez żartów.


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja