3 Komentarze

Tagi Coach Stuart Weitzman rynek dóbr luksusowych

Coach łączy siły z marką Stuart Weitzman

Marka Coach kupiła Stuarta Weitzmana. Obuwniczy nabytek kosztował 574 miliony dolarów i wszystko wskazuje na to, że będzie to przepustka do grona najbardziej elitarnej mody luksusowej. Obie strony są bardzo zadowolone z połączenia sił i pozytywnie wypowiadają się o transakcji.

Stuart Weitzman to jedna z wiodących amerykańskich marek obuwniczych. Znana i ceniona na międzynarodowych rynkach. Pozyskanie marki niewątpliwie umocni pozycję Coach, która aktualnie przegrywa z takimi graczami jak Michael Kors czy Tory Burch.

W zeszłym roku pojawiły się plotki, że Coach interesuje się największy rozgrywający na rynku dóbr luksusowych – grupa LVMH. To zainteresowanie z pewnością wzrośnie, jako że duet Coach – Weitzman ma dużą szansę zawalczyć w najbardziej atrakcyjnym sektorze akcesoriów. Poza wiedzą technologiczną, Stuart Weitzman wnosi do współpracy również potencjał wizerunkowy. Marka znana jest z dobrych kampanii z największymi gwiazdami modelingu. W pantoflach pozowały między innymi Gisele Bündchen, Kate Moss i Natalia Vodianova.

Autor: Wei
gość

gość | | Zgłoś

allegro.pl/plaszcz-hm-camel-camelowy-bez-34-36-blogi-hit-i4983864197.html

gość

gość | | Zgłoś

Buty fajne, ale czemu wszystkie modelki muszą być albo w samej bieliźnie, albo i bez bielizny? Niby w jaki sposób ma to mnie przekonać do kupienia tych butów?

ciuchy jakies

ciuchy jakies | | Zgłoś

autor: gość
Buty fajne, ale czemu wszystkie modelki muszą być albo w samej bieliźnie, albo i bez bielizny? Niby w jaki sposób ma to mnie przekonać do kupienia tych butów?
Bo gdyby byly ubrane to ubranie odciagalo by uwage od butow. Marketing jak sadze, but musi byc wyeksponowany a nie ciuchy jakies...

gość

gość | | Zgłoś

autor: ciuchy jakies
autor: gość
Buty fajne, ale czemu wszystkie modelki muszą być albo w samej bieliźnie, albo i bez bielizny? Niby w jaki sposób ma to mnie przekonać do kupienia tych butów?
Bo gdyby byly ubrane to ubranie odciagalo by uwage od butow. Marketing jak sadze, but musi byc wyeksponowany a nie ciuchy jakies...

Niby tak, ale przecież istnieje mnóstwo ciuchów, które nijak nie zwracają na siebie uwagi, i nie zasłaniałyby tych butów. No i nie ma pewności, czy taka roznegliżowana modelka nie odciąga bardziej uwagi od produktu niż modelka mniej więcej ubrana.

gość

gość | | Zgłoś

Ale piękne szpile!!! Ludzie, oby podobne były na Eobuwie!!!


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja