1 Komentarz

Tagi GAP Back to Blue dżinsy jeans

GAP Back to Blue

Back to Blue to globalna kampania Gap dedykowana kultowym dżinsom, a tym samym promująca dziedzictwo popularnej amerykańskiej marki. Do udziału w wyjątkowej produkcji 24 wpływowe osobowości związane ze światem muzyki, mediów i mody. Nietypowi modele – pozując w swoich ulubionych elementach kolekcji - dzielą się doświadczeniami i jednogłośnie podkreślają, że własny styl to autentyczność i zgoda ze sobą. 

Autor: Wei
Aśka

Aśka | | Zgłoś

Uwielbiam takie marki jak GAP - casual i jakość ubrań trochę lepsza niż w przeciętnych sieciówkach.


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja