8 Komentarzy

Tagi Levi’s kampania reklamowa Agnieszka Szulim

Hit czy kit: Agnieszka Szulim w kampanii Levi’s

Polska kampania światowej marki. „Live in Levis” to kilka kadrów z życia fanów marki. Ambasadorami akcji zostali Agnieszka Szulim z programu „Na językach” i Antoni Pawlicki, gwiazdor młodego aktorskiego pokolenia. W oczekiwaniu na kampanię, prezentujemy zdjęcia zza kulis sesji.

Agnieszkę Szulim sfotografował Adam Pluciński, a Antoniego – Radek Polak. Przekaz kampanii: w dżinsach możesz spędzić całe życie. To one towarzyszą ci podczas szalonych imprez, randek i wycieczek.

Poprzednie Zdjęcie 1/9 Następne

Antoni Pawlicki sprawdza, czy pasuje mu kurtka z jesiennej kolekcji

Antoni Pawlicki sprawdza, czy pasuje mu kurtka z jesiennej kolekcji

ble

ble | | Zgłoś

Gwiazdor raczej gwiazdka

nolop

nolop | | Zgłoś

za stara i za sztuczna

Wiki20

Wiki20 | | Zgłoś

autor: nolop
za stara i za sztuczna
przede wszystkim za sztuczna. dzinsy kojarzą się z naturalnym luzem a nie nabotoksowanym "dziubkiem" i ponaciąganą twarzą...

~o le

~o le | | Zgłoś

Kit, straszliwy kit!

gość

gość | | Zgłoś

Zenada na maxa, juz tyle innych modelek, aktorek piosenkarek w polsce a wzieli akurat ta poczware :/ Sztuczna, irytujaca i stwierdzam ze bardzo zly wybor!

gość

gość | | Zgłoś

ktos na sile chce zrobic gwiazde z tej Szulim

gość

gość | | Zgłoś

sztuczna, nie nadaje się

gość

gość | | Zgłoś

Dziwę się, że Szulim może jeszcze poruszać twarzą


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja