1 Komentarz

Tagi Selfie Saskia de Brauw Interview Magazine kijek do selfie Emilio Pucci Resort 2016

Kijki do selfie infiltrują modę

Objęte zakazem wnoszenia na festiwal Coachella kijki do selfie podbijają świat mody. Najpierw, w formie grafik, trafiły do kolekcji Emilio Pucci Resort 2016. Massimo Giorgetti, nowy dyrektor kreatywny domu mody, zainspirowany turystami we Florencji ozdobił kijkiem do selfie jeden z projektów sukienek. Tydzień później podobny motyw powrócił w edytorialu dla magazynu Interview.

Wystylizowana na wampa Saskia de Brauw pozuje w środku lasu i zapewne nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że jak ognia unika obiektywu. Sesja dla lipcowego wydania Interview nosi tytuł Selfie i to bynajmniej nie z powodu sporadycznej zabawy telefonem. Czarnowłosa modelka, dzierżąc w dłoni kijek do selfie, wczuła się w rolę narcyza ery cyfrowej. W taki sposób magazyn interpretuje współczesny modeling, który z wybiegów w dużej mierze przeniósł się do serwisów społecznościowych.

Saskia de Brauw, poza kijkiem do selfie, dumnie prezentuje też skórzaną uprząż projektu Zany Bayne oraz eleganckie i ekscentryczne zarazem stylizacje haute couture. Na planie wykorzystano kreacje wiodących domów mody, takich jak Balenciaga, Dior, Alexander Wang czy Maison Margiela. Za obiektywem stanął Mikael Jansson. Wam też kijki do selfie kojarzą się ze współczesnym narcyzmem?

Zobacz też: Matki i amatorki selfie w kampanii Dolce & Gabbana

Autor: Margaret
Xaveri

Xaveri | | Zgłoś

Totalne zdebilenie...


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja