37 Komentarzy

Tagi Andreja Pejić Make Up For Ever transseksualna modelka

Kolejna transpłciowa modelka w reklamie kosmetyków

Najpierw zaistniała jako model androgeniczny, później przeszła operację zmiany płci, zebrała pieniądze na autobiograficzny film dokumentalny, by powrócić na wybieg jako modelka. Tegoroczny pokaz marki Giles w Londynie był kolejnym kamieniem milowym w jej karierze. Jak zdradza Vogue, przed Andreją Pejić stoi kolejne odważne wyzwanie.

Początkowo, kiedy zapowiadała operację zmiany płci, straszono ją zerwaniem kontraktu, brakiem zleceń i końcem kariery. Andreja Pejić, w pierwszym wywiadzie Vogue'a z transseksualną modelką, nie kryła rozczarowania zachowaniem osób ze swojego otoczenia. W ostatecznym rozrachunku może się jednak okazać, że taka odwaga wyjdzie jej na dobre.

Sukcesem modelki jest już sam wywiad i sesja zdjęciowa dla majowego wydania amerykańskiego Vogue'a. Jak podaje magazyn, Andreja Pejić będzie też twarzą kampanii marki kosmetycznej Make Up For Ever. Rzecznik należącej do koncernu LVMH firmy nie zaprzeczył tym informacjom, choć reklamy z udziałem Andreji obejmą wyłącznie rynek Ameryki Północnej.

Andreja Pejić będzie zatem jedną z pierwszych transpłciowych modelek mianowanych twarzą marki kosmetycznej. Kilka miesięcy temu uprzedziła ją Lea T, którą do współpracy zaprosiła znana firma Redken.

Zobacz też: Andreja Pejić powróciła na wybieg
Zobacz też: Pierwsza transpłciowa modelka w kampanii marki kosmetycznej

Autor: Margaret
erotoman

erotoman | | Zgłoś

Fajna laska seksowna hmmm

specjalista

specjalista | | Zgłoś

Oczywiście, że widać. Ma męskie rysy twarzy.

gość

gość | | Zgłoś

Nie no, to kpina. Zeby facet reklamowal damskie kosmetyki i upieral sie ze jest kobieta. I jeszcze wmawia nam sie, ze to jest normalne. Nie, to nie jest normalne, ze ktos twierdzi ze jest kims innym. To sie leczy, a nie gloryfikuje.

edd

edd | | Zgłoś

nie widać takie samo pokraczne to jak i reszta modelek

gość

gość | | Zgłoś

to jest facet i to widac gołym okiem

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
Nie no, to kpina. Zeby facet reklamowal damskie kosmetyki i upieral sie ze jest kobieta. I jeszcze wmawia nam sie, ze to jest normalne. Nie, to nie jest normalne, ze ktos twierdzi ze jest kims innym. To sie leczy, a nie gloryfikuje.



I dlatego jesteśmy 10000 lat za murzynami.
Przykre są takie komentarze. Wskazują na bardzo niski iloraz inteligencji. Życzę kilku więcej fałd mózgowych, bo chwilowo ten organ jest chyba bardzo gładki.

asd

asd | | Zgłoś

I dlatego jestesmy murzynami, wmawiaja nam co jest dobre a co nie... co nalezy myslec a czego nie!!! To Tobie brakuje I to nie kilku fald mozgowych. Brak samodzielnego myslenia nie mowiac juz o wlasnym zdaniu, powielanie durnych zachowan narzuconych z gory...

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
autor: gość
Nie no, to kpina. Zeby facet reklamowal damskie kosmetyki i upieral sie ze jest kobieta. I jeszcze wmawia nam sie, ze to jest normalne. Nie, to nie jest normalne, ze ktos twierdzi ze jest kims innym. To sie leczy, a nie gloryfikuje.



I dlatego jesteśmy 10000 lat za murzynami.
Przykre są takie komentarze. Wskazują na bardzo niski iloraz inteligencji. Życzę kilku więcej fałd mózgowych, bo chwilowo ten organ jest chyba bardzo gładki.
A Ty kim czujesz, ze dzis jestes;)? Psychiatra dzis byl? Dziewczyno, czy Ty nie potrafisz samodzielnie myslec? Jesli ktos jest tym kim jest, to dlaczego twierdzi ze jest kims innym? To zaburzenia osobowisci i wyparcie plci. Obrazanie mnie i zarzucenie mi niskiej inteligencji jest ponizej jakiegokolwiek poziomu, takze slusznie czujesz sie 1000lat za murzynami.

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
autor: gość
Nie no, to kpina. Zeby facet reklamowal damskie kosmetyki i upieral sie ze jest kobieta. I jeszcze wmawia nam sie, ze to jest normalne. Nie, to nie jest normalne, ze ktos twierdzi ze jest kims innym. To sie leczy, a nie gloryfikuje.



I dlatego jesteśmy 10000 lat za murzynami.
Przykre są takie komentarze. Wskazują na bardzo niski iloraz inteligencji. Życzę kilku więcej fałd mózgowych, bo chwilowo ten organ jest chyba bardzo gładki.
To że ktoś ma inne zdanie to znaczy ze jest mało inteligentny wg ciebie? Każdy może mieć zdanie jakie chce i też powinnaś czy powinieneś to uszanować, to się nazywa tolerancja. Moim zdaniem to jest zaburzenie psychiczne i tak osoba, która napisała 1__-szy komentarz nie uważam aby to było normalne. Powiedz mi super inteligentna istoto jaka jest róznica pomiędzy tym jak np mężczyzna uważa że jest kobietą (wg ciebie to jest normalne) i się tego nie leczy psychiatrycznie a facetem który jest przekonany ze jest Marilyn Monroe (wtedy już jest zaburzenie osobowości) i leczy się u psychiatry?

edeldredzia

edeldredzia | | Zgłoś

To że ktoś ma inne zdanie to znaczy ze jest mało inteligentny wg ciebie? Każdy może mieć zdanie jakie chce i też powinnaś czy powinieneś to uszanować, to się nazywa tolerancja. Moim zdaniem to jest zaburzenie psychiczne i tak osoba, która napisała 1__-szy komentarz nie uważam aby to było normalne. Powiedz mi super inteligentna istoto jaka jest róznica pomiędzy tym jak np mężczyzna uważa że jest kobietą (wg ciebie to jest normalne) i się tego nie leczy psychiatrycznie a facetem który jest przekonany ze jest Marilyn Monroe (wtedy już jest zaburzenie osobowości) i leczy się u psychiatry?[/tresc][/komentarz] Ależ dokładnie tak jest! Widać to po wyjątkowo emocjonalnej reakcji na zarzucany brak racjonalnego myślenia i logiki. Człowiek bez argumentów ucieka się do agresji, w tym przypadku werbalnej. Nie ma żadnego logicznego powodu, dla którego należałoby takie osoby odrzucać ze społeczeństwa - czy Andreja komukolwiek zagraża, komukolwiek szkodzi? Oczywiście, że nie. Ba, ma większy wkład w ogólny dobrobyt niż większość ze względu na wysokie zarobki i odpowiednią sumę odprowadzaną z podatków. :) Zawsze mnie ciekawiło skąd w ludziach bierze się ta skłonność do oceniania i potępiania. Czy może martwi was to, że po paru przeróbkach ten facet będzie ładniejszą kobietą niż większość z was?

friend

friend | | Zgłoś

No i fajnie ludzie sa rozni.

friend

friend | | Zgłoś

autor: gość
Nie no, to kpina. Zeby facet reklamowal damskie kosmetyki i upieral sie ze jest kobieta. I jeszcze wmawia nam sie, ze to jest normalne. Nie, to nie jest normalne, ze ktos twierdzi ze jest kims innym. To sie leczy, a nie gloryfikuje.
Tobie zalecane jest leczenie natychmiastowe !To straszne zeby myslec ze jestes w normie intelektualnej!

dankal

dankal | | Zgłoś

piekna mloda dziewczyna

10000 lat

10000 lat | | Zgłoś

te 10000 lat za muzynami tak jak spotkasz taka to co polecisz do lóżeczka a tu znok hahahah debil

gość

gość | | Zgłoś

autor: gość
autor: gość
Nie no, to kpina. Zeby facet reklamowal damskie kosmetyki i upieral sie ze jest kobieta. I jeszcze wmawia nam sie, ze to jest normalne. Nie, to nie jest normalne, ze ktos twierdzi ze jest kims innym. To sie leczy, a nie gloryfikuje.

A co ma do tego iloraz inteligencji?



I dlatego jesteśmy 10000 lat za murzynami.
Przykre są takie komentarze. Wskazują na bardzo niski iloraz inteligencji. Życzę kilku więcej fałd mózgowych, bo chwilowo ten organ jest chyba bardzo gładki.

gość

gość | | Zgłoś

Krzywe nogi ;-)

friend

friend | | Zgłoś

Z wiekszosci komentarzy wychodzi, nietolerancja,zasciankowosc, zlosc,brak wiedzy. Ten kto jest inny uwazany jest przez was za "czarownice" a wiec na "stos" z nim.

Ariana

Ariana | | Zgłoś

autor: gość
autor: gość
Nie no, to kpina. Zeby facet reklamowal damskie kosmetyki i upieral sie ze jest kobieta. I jeszcze wmawia nam sie, ze to jest normalne. Nie, to nie jest normalne, ze ktos twierdzi ze jest kims innym. To sie leczy, a nie gloryfikuje.



I dlatego jesteśmy 10000 lat za murzynami.
Przykre są takie komentarze. Wskazują na bardzo niski iloraz inteligencji. Życzę kilku więcej fałd mózgowych, bo chwilowo ten organ jest chyba bardzo gładki.
Zgadzam się w 100 procentach.Jeśli ktoś czuje się kobietą to nie nią bedzie i zyje szczęśliwiea takich co piszą bzdury powinno się tępić ale polska to ciemogród

oko

oko | | Zgłoś

A kutasa ma_

Yosha

Yosha | | Zgłoś

do specjalisty, tak sobie to tłumacz niejedna dziewczyna/kobieta może pozazdrościć jej kobiecych rysów twarzy i eterycznej aury. Nie przepadam za tego typu urodą jednak fakt jest niezaprzeczalny, że jest bardzo kobieca. Nikt z hejtujących, nie chciałby pewnego dnia obudzić się w nieswoim (płeć) ciele... Proponuję trochę empatii :)


X
Drodzy Czytelnicy,
Połączyliśmy nasze siły z serwisem WP Kobieta
i od dziś nasze treści będziecie mogli przeczytać na tym właśnie serwisie.

Dziękujemy, że jesteście z nami!
Redakcja